Iemand zin om mijn level 24 hunter door de Weekly te begeleiden (lees: al het werk doen )? Level 26 zou mooi zijn, solo kom ik op 22 wel tot de boss, maar die blijft constant als een gek tekeer gaan. In combinatie met dat beest dat steeds boven staat, is het bijna onmogelijk in mijn eentje! @IceDFire @ Xbox One
Hoelaaat?? Wil je graag helpen maar ik ben pas tussen 17:00 en 17:30 online dus kijk maar ff moet m zelf ook halen nog
Iemand op de PS4 die mij wil helpen met de Strength of the Pack trophy? Dat is samen met 2 andere clan leden een strike completen
@Cookie en @Grave hebben jullie de nightfall en weekly etc al gedaan? zo nee, vanavond om een uurtje of half 8 even doen?
He iedereen jullie mogen mij ook wel toe voegen " Thiez " ik speel s'avond en in het weekend, ik zoek ook meer mensen om destiny mee te doen. zo als daily/weekly bounty, exotic bounty en meer, ik ben begonnen met filmpjes kijken van de vault. zou graag ook aan raids willen beginnen Met Xbox one ik ben 30 jaar en heb 27 lv warlock/ 24lv hunter titan is onder weg
Ik zoek ook mensen met Destiny op de xbox one om mijn lijst te vullen, ik heb een Level 29 Warlock en een Level 26 Hunter. Ik heb al meerdere malen de raid voltooid en zit in een clan maar deze mensen zijn veelal na middernacht online. Ik kan de meeste weekly nightfalls solo spelen maar wil liever meerdere spelers om deze samen te doen. Daarnaast sta ik open om de raids te spelen met mensen die nog niet weten wat ze kunnen verwachten (hier moet je wel minstens level 28 voor zijn). GT: Xerofox
Jullie kunnen mij gewoon toevoegen help zoveel mogelijk waar ik kan. Madd Monkey NL met level 30 warlock, level 29 titan en 28 hunter
ik wilde jullie allebei toevoegen, maar kan jullie niet vinden. jullie mogen mij ook wel toe voegen! Gr thiez