Evolve

Discussie in 'Games' gestart door mitchdylan, 12 feb 2014.

1. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Op iedereen te bashen.. omdat ik op die puber reageer die alles tof en cool vindt :+

Mag ik kritisch wezen? misschien bij deze game iets te vroeg .. mee eens. Maar over het algemeen zie ik te weinig waar het label nextgen aan gehangen kan worden.

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Laat 'deze puber' zich dan maar wel volwassen gedragen en het hier gewoon bij laten ;)

Voor de mensen die de alpha nog willen spelen, probeer het gewoon lekker uit. Laadtijden/zoektijden kunnen wat lang zijn, maar de game zit vol met actie. In een groepje des te leuker, maar ook alleen (zeker als monster) erg leuk om te doen.

3. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Had gisteren opeens een invite voor de Alpha terwijl ik me daar niet eens voor aangemeld had.... Jammer genoeg geen tijd om 'm te spelen.

4. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Wel goed om te lezen dat het een beetje het L4D gevoel heeft. Kan de alpha helaas niet spelen nog geen Xbox One maar kijk wel uit naar deze game.

Wordt je trouwens random gekozen om als het monster te spelen?

5. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Je kan jouw voorkeur aangeven en dan zoekt de game een match met jouw volgorde van voorkeuren. Zo kan je instellen dat je het liefst een trapper wilt zijn, maar als daar geen potje van is bv het monster kiezen. Support en medic werden het minst gespeeld denk ik want daarmee vond ik sneller een potje.

6. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Goed om te horen dat je wel een keuze hebt.:)

7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja werkt wel goed als er voldoende potjes zijn denk ik. In een party kan trouwens nooit iemand het monster zijn

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Was gisteren 90% van de tijd Assault. Toen ik die naar de laatste positie had gezet bij m'n voorkeur en Trapper en Support vooraan werd ik die wat vaker. Monster wordt je inderdaad nooit als je in een party zit. Staat ook aangegeven.

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Meerdere potjes gespeeld gisteren en net ook nog en het doet me gewoon helemaal niks. Verveling slaat erg snel toe ook. Gaat zo te zien geen kopertje worden voor mij.

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Speelde je alleen? Want dan is het inderdaad vrij saai lijkt me. Heb gisteren de hele avond samen met Hybrid gespeeld en dan merk je wel dat het echt een game is die je met vrienden / bekenden / party moet spelen.. dan kun je communiceren en echt samenwerken.

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ja man, ik zat in een team samen met broer en vrienden. Het geheel doet me erg weinig allemaal. Schieten vind ik ook niet echt super. Nah...gewoon mijn ding niet denk ik.

12. reatrix

reatrix Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Nog een code gekregen:

CODE for Xbox One:
    6H7QR-9HV67-DG62H-9GW36-HXG4Z

13. Fantastic

Fantastic Guest

Een potje of 6 kunnen spelen met 3 vrienden.

Gameplay is echt goud imo. Hier gaan we veel plezier aan beleven.

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Het is ook nog wel Alpha he.. dus er kan nog wel het één en ander veranderen. True, de core van de game staat natuurlijk vast.. maar bepaalde dingen zullen nog wel opgekrikt worden. Vond de 'feedback' van het schieten ook helemaal niets..

15. reatrix

reatrix Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    We have some unfortunate news to share with folks planning to participate in the Big Alpha test on PlayStation 4 starting today. Following the recent PS4 2.00 firmware update, we are experiencing difficulties with the Evolve Big Alpha on PlayStation 4. As a result, the test on PlayStation 4 is postponed. PlayStation and 2K are working together on a resolution.

If you’re playing in the Big Alpha test on Xbox One or PC, don’t worry, the show will go on.

We know that for many of you PS4 players this is a big letdown. We’re disappointed too, and we’re going to do our best to make up for this delay. For starters, if you’re a PS4 player affected by this delay and you also own an Xbox One or PC, you can register on one of those platforms right now using the codes below and we’ll send you an invite today so you can start playing.

Step 1: Go to http://www.evolvegame.com/bigalpha
    Step 2: Fill out the form completely including the registration code, referral code, and a valid email
    Step 3: Check your email for an official invite with your product voucher code
    Step 4: Redeem the product voucher code on the platform of your choice to download the game

Registration Code: 05379-29749-32069
    Referral Code: EvolveBigAlpha4v1

We will update this post and the official Evolve Twitter (@EvolveGame) when we have more information to share.
    Thanks for your understanding as we continue building the game.

16. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Heeft er iemand nog behoefte aan een code voor de PC?
    Ik heb er eentje over.

Edit: inmiddels weg

Laatst bewerkt: 31 okt 2014
  17. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Wat een dikke faal

3 uur wachten op de download.

En dan werken die servers ofzo niet.

Man man man, ze hebben het weer goed voor mekaar. Stelletje prutsers.

Insane/Erret vindt dit leuk.
  18. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ze blijven codes sturen voor de PC. Ik dump ze hier maar. Ze hadden het net zo goed helemaal open kunnen gooien.

CJLY3-DTKRB-VCCPM
    CJM8C-7TVMH-959EC
    CJPCN-K4P5R-BGGXV
    CJQR2-VKTDE-M6QDY
    5LN70-QL7RM-MM62H
    5LRP4-YBJEY-K0PIJ
    5LTLD-FLLYW-AJCCQ
    5LX7T-LBIXA-Z37I9
    7QN9W-4RETY-4H2Y4
    7QNGM-MKIZD-E7VT7
    7QPM9-NFAGN-6P2WW
    7QV2G-REPZR-Q2ICX

In te vullen in Steam overigens.

19. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Zojuist nog een potje gespeeld en de game bevalt zeer goed. Ga nu proberen de andere supportclass vrij te spelen

20. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Danku,

Dan maar op pc...

Deel Deze Pagina