1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Advanced Warfare

Discussie in 'Games' gestart door Rampage, 2 mei 2014.

  1. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    vanaf hoelaat kunnen we beginnen maandag met de digitale versie?
     
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Dit.
    Nog niks ontvangen hier. Mja trackingcode is het nog een beetje te vroeg voor. Hoop wel dat ze hem maandag leveren, je hoort en ziet er niks meer van.
    Zou ook niet weten waar ik die bestelling kan nakijken.. :+
     
  3. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Winkels worden dus zondag bevoorraad. Ga wel naar de Bart Smit ochtendlaunch om 07.00 uur


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
     
  4. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
  5. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    M'n download gaat van 34% terug naar 25% -,- 2x achter elkaar gebeurd, daarna liep het weer vast :'-(
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2014
  6. RL Battleking

    RL Battleking Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net zo CoD gek al vele van jullie hier. Maar om aan te geven waar je het spel eerder kan krijgen helpt niet echt. Je snijdt jezelf en het bedrijf ermee in de vingers. Ik weet dat MediaMarkt hem vandaag(vrijdag) binnen heeft gekregen. Dus waarschijnlijk andere winkels ook. Maar als je als Activision een kijkje neemt op dit best wel grote/bekende xbox forum en je ziet mensen posten dat YourGameZone ze eerder wilt gaan leveren...... Thja zou ik de levering ook naar achter schuiven.
     
  7. FENIKS

    FENIKS Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    2
    Zij (Activision) moet de game wel vrijdag of uiterlijk zaterdag leveren! Zondag zijn de meeste winkels dicht en wordt er sowieso nooit geleverd. Maandaglevering is te laat voor de Day Zero. Kortom, de winkels krijgen CoD gewoon vrijdag geleverd hoor.

    Zondag bevoorraad?! Hoe dan? De winkels zijn in de meeste steden zondags gewoon gesloten. De MediaMarkt in Enschede en omstreken hebben de game gisteren al binnen gekregen. Andere winkels die zondags niet geopend zijn ook. Gamemania, Bart Smit etc.

    /Mod Let even op dubbelposten :) /Hybrid
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 nov 2014
  8. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Zojuist tracking code ontvangen van Reshift (van PU) ze hebben het over "uw pakket"
     
  9. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Kun je maandag gewoon een winkel binnen lopen en de day zero edition kopen zonder pre-order?
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Heb em weten te bemachtigen :D Zo ff aan de slag
     
    Oujdi, Bas1908 en NuclearGoat vinden dit leuk.
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Day -2 Edition.
     
    Lijpe Mocro vindt dit leuk.
  12. Plantenpot

    Plantenpot Unregistered User

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm besteld bij YGZ en zij hebben mij nadrukkelijk verteld dat hij zaterdag geleverd werd omdat ze niet zaterdag zouden leveren. Nu blijken ze dus niet te leveren en krijg ik 'm maandag pas (waarschijnlijk pas eind middag). Daar gaat 2 dagen eerder spelen waarvan driekwart dag Day Zero. Wat een extreem slechte beloftes.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind het sowieso apart om een day zero te doen als dan de game op maandag gaat vallen. Dan krijg je altijd problemen met leveren. Als de release nou op donderdag was geweest dan gaat het prima voor woensdag.
     
  14. Plantenpot

    Plantenpot Unregistered User

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Day Zero is pure promotie voor Digital Downloads. Ze moeten een iets hoger bedrag aan Microsoft/SONY betalen maar hebben geen tussenhandelaren, productiekosten en distributiekosten. Hierdoor hebben ze dus meer winst. Spellen komen vrijwel altijd op dinsdag uit om eerdere levering te vermijden.
     
  15. Bas1908

    Bas1908 Xbox One

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een tijdje terug overgestapt van de 360 naar de Xbox One, en vrijwel al mijn xbox friends spelen nog op de 360.
    Iemand zin om in een team advanced warfare te spelen? Call of Duty vind ik online namelijk leuker met een team.
    Ik speel voornamelijk gamemodes met een objective als domination, maar iets anders vind ik ook prima.
    Voeg me maar toe: bas aka king (suggesties voor een fatsoenlijke gamertag, zijn ook welkom! haha)
     
  16. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    bas aka baas
     
    Bas1908 vindt dit leuk.
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Er zijn toch ook disc versies die day zero zijn?
    Dan weet je dat dat problemen gaat opleveren. Zeker als dan day zero op maandag valt.
    Sowieso doms gedoe dat day zero. Wordt gekker en gekker.
     
  18. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Iemand?
     
  19. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Gewoon een marketing stunt om meer pre-orders te krijgen.

    Ik weet niet of in de rest van de wereld er ook geen post geleverd word op maandag.

    Trouwens voor mensen met een CC, op de Xbox Store USA is de game €47.
     
  20. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Even een korte impressie van iets meer dan een uur pvp (voornamelijk Domination)

    Het speelt als een trein! De boost jump, dodge etc. zijn vind ik een hele toffe toevoeging en zijn zeker niet onnodig. Heb situaties gehad waarin het mij geholpen heeft om de tegenstander slim af te zijn door bijv te flanken aangezien je zo snel door de map ''vliegt''. Het zorgt ook voor duels die je nooit eerder in een cod ervaren hebt maar de cod feeling is er nog steeds. Maps zijn wel een beetje chaotisch en er zit niet echt een structuur in zoals in de vorige cod's. Ook de create a class lijkt rommelig maar is gewoon een kwestie van wennen. Geluid is heel goed en graphics zijn prima. Niet hoogstaand ofzo maar zeker niet slecht.

    Ik ga me de komende maanden iig zeker wel vermaken met deze CoD
     
    Servantes, Alexknl, Oujdi en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina