1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Klopt het dat korting maar iets van 2€ p/mnd is bij Sim Only (en volgens mij wel aansluitkosten van 15€)? Bij verlenging is korting 1€.
    Zit nog te kijken of ik bij Vodafone blijf of terug ga naar T-mobile.
    T-mobile is me net iets verdeliger (al ben je dat kwijt met aansluitkosten), maar is het vooral fijn dat je je eigen bundel kan samenstellen.
    Wil meer mb's en minder minuten, ipv bij x mb gelijk aan x min vast te zitten.
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Is itunes hiervan niet de oorzaak ?
    Ik herken het probleem namelijk niet , maak dagelijks gebruik van de Muziek app.

    Heb nu 1 week de Air 2 en ben bij nog geen enkele winkel een case tegengekomen.
    Bij de iCentre reageerde men wel zo idioot op mijn vraag of ze ook een case verkochten.
    Ze wilden eerst weten waar ik de Air 2 gekocht had en toen ik zei dat ik hem rechtstreeks gekocht had bij Apple liep de medewerker gewoon weg.

    Gebruik nu maar tijdelijk de Belkin case van mijn iPad1 maar deze is veelste groot.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2014
  3. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat is toch maar iets van 3 of 4 euro korting?
     
  4. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Soms wel 50% maar dat verschilt een beetje per abonnement. Ik betaal bijvoorbeeld voor 150 min, onbeperkt SMS, onbeperkt bellen naar Vodafone nrs en 4gb aan data maar €16 euro per maand. Zie dat maar eens ergens anders te krijgen voor dat geld.
     
  5. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Hoe ben je daaraan gekomen? Friend&Family code van Vodafone? Als je er nog eentje hebt dan houd ik me aanbevolen!
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Damn, bij 1 jaar Sim Only via F&F zie ik: 500mb / 150 min voor €14 p/mnd of 1gb / 300min voor €19 p/mnd (bij verlengen €16 en €20).
    Bij T-mobile nieuw Sim Only zonder acties: 1gb + 150min voor €16,50 (+ eenmalig €15 aansluitkosten). Dan moet Vodafone toch met wat beters kunnen komen. Waarom heeft Vodafone niet gewoon 1gb + 150min. :mad:
     
  7. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Klopt, maar ik heb toch echt liever Vodafone dan T-Mobile. Die hebben zulk slecht bereik waar ik woon, dan betaal ik liever een paar euro meer!
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Had bij T-Mobile heel vaak een maximaal 3G ontvangst maar er kwam geen bit binnen.
    Abonnement na 6 jaar opgezegd want het kon nog tot eind 2015 duren voordat hier het 4G netwerk actief werd.
     
  9. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Hoe dan? Goede aanbieding ofzo?
     
  10. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Altijd zeer slecht bereik met Vodafone (omgeving Zuid-Limburg) gehad. Ik hoor het ook nu weer van familie/vrienden die vaak geen bereik hebben.
    Heb zelf sinds 6 jaar Hi (KPN netwerk) en nooit wat te klagen. Gwn super :)
     
  11. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Dat was destijds gewoon 1 van de sim only abonnementen bij Friends en Family. Het is wel 3g snelheid maar voor 2,50 per maand kan ik dat naar 4g zetten.
     
  12. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Deze week hopelijk de iPhone 6 binnen :D\

    Maar welke hoesjes hebben jullie voor de iphone gehaald? Er zijn er zo veel...
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    De leren van Apple zelf. Kost wat maar dan heb je ook wat. Erg fijn hoesje, die er mooi uitziet, fijn in de hand ligt en de iPhone niet lomp maakt.
     
  14. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Ik ben na lang zoeken voor deze gegaan, zodat ik tijdens gebruik de iPhone 6 kon vasthouden zonder dat er een (dikke) hoes omheen zit.
     
  15. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Denk dat ik ook ga voor de hoes van Apple zelf

    Bezorger is onderweg! Sneller dan verwacht hehe :D
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb ook de siliconen hoes van Apple. Het rubber was er na een week al vanaf door kleine scheurtjes in de rand.
     
  17. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik werk met de leren Apple hoes en dat werkt wel. Af en toe maak ik de iPhone 6 even schoon en haal ik deze uit het hoesje. Dan is die wel echt dun en voelt het zo tricky in je handen. Ziet er geweldig uit maar durf hem echt niet zonder hoesje te gebruiken. Niet eens ter bescherming als hij valt maar eerder ter preventie dat die valt.
    Ben wel ontzettend tevreden over het samenspel met Yosemite. Dat bellen met mijn Mac werkt als een trein en ik merk dat ik dit toch wel erg vaak gebruik.
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb het zelfde met de iPad Air 2.
    Heb een stevige case van Thule gekocht want ik heb steeds het gevoel dat de iPad elk moment in tweeën kan breken.
     
  19. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Hello everyone.

    Ik zit met een probleem. Korte samenvatting:

    - Vader heeft 5s gekocht, ik krijg zijn oude 4s.
    - 4s heeft activation lock.
    - Apple ID van mijn vader staat op een niet meer bestaand email adres en is gelocked (don't know why).
    - Mijn vader weet de antwoorden van de geheime vragen niet meer.

    Kortom, via iforget.apple.com kan ik niets doen omdat er geen email wordt gestuurd naar een bestaand email
    adres en ik de geheime vragen niet weet.

    Iemand enig idee wat ik kan doen?
     
  20. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Apple bellen?
     

Deel Deze Pagina