Eerste échte next-gen AC.... en dan krijg je dit.... http://www.dsogaming.com/screenshot...s-versus-real-in-game-screenshots-comparison/
1ste jammer: Weer een flinke visuele downgrade: Ik vind dit er niet eens next-gen uit zien. 2de jammer: Weer dat sci-fi laagje erover, wat ik nooit interessant heb gevonden. Nu dus opeens weer gezeik met die Eiffel Toren.
Weet niet. Vind het er best mooi uitzien. Zelfs op een slechte video op YT. Misschien komt het door het kleuren pallet dat het soms apart eruitziet voor mensen. De game heeft een beetje een schilderij waas over zich heen. Gifje van de vid.
Ja de downgrade is wel duidelijk, maar in die ene shot die Hybrid plaatste is het gewoon best mooi weer. Die video is ook wel nice, mooi soepel draait het daar ook. Maar PS4 versie mag gewoon getoond worden? Ubi PR tijdens Firstlook zei tegen ons dat ze een soort deal met MS hebben en ook op FL stond alleen maar de X1 versie. Hoe dan ook is dit al een grote verbetering tov de zeer slechte framerate tijdens FL.
Vond het er toch wel prima uitzien. Ik verwacht ook geen sprankelende kleuren want denk ook niet dat dat de bedoeling is omdat de Franse revolutie een donkere periode is. Imo geven ze dat ook goed weer, grauw en chaos
In die laatste video is het vooral het interieur nog best heel mooi, maar op straat lijkt het qua lighting echt wel gedowngrade. Jammer, maar ja...de consoles kunnen het niet aan doen ofzo? Had het eigenlijk niet verwacht, want onmogelijk mooi vond ik de reveal trailer ook weer niet.
Kwaliteit filmpje is niet super, maar verder lijkt het me nog steeds een toffe game, waarvoor ik een next-gen wil. Black Flag heb ik weinig mee, met dat piratengebeuren en ergens is het jammer dat die bij de One - AC bundel zit. Anderzijds wellicht ook nog eens een manier om die dan te spelen (al moet ik 3 ook nog steeds eens spelen). Maar goed, duurt toch nog wel even voor ik de One koop.
Vond Black Flag verrassend leuk, al stoort het me nogal dat de serie altijd zo extreem makkelijk is. Ik hoop dat dit deel iets meer weet uit te dagen of de speler in elk geval de optie geeft om het spel moeilijker te maken. Ik ga hem in elk geval wel aanschaffen om het te proberen. Ik ben overigens ook wel benieuwd naar het kwaliteitsverschil met Rogue.
Black Flag was af en toe gewoon frustrerend, waardoor het moeilijker leek. Vooral die grotten die je alleen via onderwatergangen kon bereiken en daarna moest je praktisch ongewapend een stel bandieten uitschakelen. Verschrikkelijke rot missies waren dat, nog erger dan die afluister missies, of in elk geval minstens zo erg.
Dit 100%!!!! Maar had Ubi laatst niet een aparte uitspraak dat het niet interessant genoeg zou zijn ofzo?