Toch heb ik gisteravond alleen maar een paar keer een disconnect gehad en kon ik verder gewoon spelen (daily, patrol). In de nieuwe update is de voice codes ook geupdate, dat merk je echt in de chat. Daarnaast werken de voicecommands heerlijk soepel.
nieuwe codecs voor chat vind ik wel een goede update want die chat was echt echt matig. Helemaal als je het vergelijkt met de Xbox chat (wat eigenlijk gewoon Skype is). Toen ik de PS4 net had herkende ik de stem van mijn vaste BF maatje helemaal niet zo blikkerig klonk het allemaal
Het klinkt nu spatzuiver! Mijn vrienden konden gisteren zelfs horen dat ik mijn rietje in mijn capri sonne stopte
Haha nee die shakes van @Grave zijn lekker Ik heb altijd muziek aan en dat staat nu op tandje 2 en zelfs dan lopen jullie nog te bitchen
Wacht @Delphiki gebruikt een headset? Bijna een jaar met hem BF3 gespeeld maar me party joinen wilde die nooit. Net als Virus.
Op Arstechnica zijn nieuwe verkoopcijfers te lezen. In April verkoopt de ps4 bijna 3x zoveel als de x1, bizar: over de hele periode sinds launch is het ongeveer 2:1 http://arstechnica.com/gaming/2014/...th-at-least-65-percent-of-two-console-market/ MS is de laatste tijd goede dingen aan het doen met de X1. Ik had verwacht dat het gat juist wat kleiner zou worden.
Was toen met de 360 ook, maar uiteindelijk ingehaald. Er zijn er steeds meer die de PS4 inruilen of One erbij kopen. En eerlijk vind ik niet zo erg zo, want dan doet MS meer moeite en niet de boel laten versloffen
Het verschil was echter dat in de vorige generatie op de 360 zo'n beetje iedere multiplat titel een stuk beter was dan zijn PS3 versie. Deze generatie is het juist andersom of redelijk gelijk.
True, maar het heeft nog best lang geduurd dat de 360 verkoop aantrok. Volgens mij hielpen de exclusives en Xbox Live ook erg mee aan de verkopen. Met het steeds falende PSN verhaal maak je ook geen vrienden.
Van mij mag de Xbox altijd wel minder verkopen. Gaan ze tenminste niet uit hun neus vreten en blijven ze pushen met updates, goede games en leuke acties.
Nee, zei ik ook al. Als je ook ziet hoeveel updates met verbeteringen en nieuwe features er steeds voorbij komen... dat is gewoon top. En hoe vet is het dat je een Xbox Live berichtje krijgt dat je gratis een volledige game krijgt. Dat is nog 's klantenbinding!
De PS4 is een fantastische console maar PSN is inderdaad een compleet drama, al maanden nu. Ik wacht nog altijd op Morpheus en de volgende generatie spellen voor de PS4. Er komt nog best wel wat leuks aan maar tot nu toe zijn het veelal de multiplatform spellen die me bezig houden want ook eind deze maand komt FC4 weer in huis. De echt vernieuwende exclusives blijven nog altijd uit maar dat geldt voor beide consoles.
X1 doet het enorm goed vind ik de afgelopen maanden. Beter dan de ps4 met zijn brakke psn. Qua exclusives leun ik so far echt weer naar de ps4. Een titel als Bloodborne helpt daar flink aan mee. Dat mist de X1 dan ook echt imo
Het is nogal stil rondom Morpheus. In december is er weer een Sony Playstation event toch? Hopelijk wordt de VR set daar weer getoond. Het missen van exclusives is toch vooral een ding op de PS4 atm. Daarnaast had de PS4 wel wat stiller mogen zijn!
Stiller? Hoe dichtbij zit je dan? Okay. Met Killzone is ie wat luider, maar algemeen vind ik hem wel stil. Niet ps3 stil, maar voldoende. En waarschijnlijk helpt het dat ik er 5 meter vandaan zit ;-)