Gisteren hier 1 gekregen voor de pc, krijg vandaag 25 codes -,- Dus wil je nog een pc key vraag dan maar
Zojuist paar potjes op pc gespeeld. Vermaak me zeeeeeer goed met deze game, grafisch vind ik het ook er top uitzien(wel alles op max) Nu nog kijken of de ps4 versie ooit gaat werken.
Ik heb nu die tweede class unlocked van support. Speelt een heel andere stijl, dus er zit denk ik ook veel variatie in character classes
In het begin vond ik het spel nog leuk... 8 potjes verder nu niks meer aan. De hunters zijn veeeeelte OP en kunnen je zo binnen 20 seconden vinden. Je gaat ook echt veelte snel dood....
Ik vind het wel meevallen, maar ze zouden de dropship timer moeten aanpassen. Nu ben je zo weer terug in het gevecht.
Ja, de balans is best oké al in deze Alpha. Ik houd niet van FPS, maar dit spel speelt goed en je moet goed samenwerken. Ik vind het heel origineel. Op mijn PC moet ik alles op Low zetten, maar zelfs dan ziet het er nog mooi uit. Op max is dit denk helemaal mooi. Ik ga het spel wel kopen.
hoe kom je aan kraken? En is trouwens het verschil tussen pc en ps4 groot? Ik vind de game er namelijk zeer goed uitzien.
Weet niet wat ik er nou precies van moet vinden. Het ziet er gaaf uit en doet me erg denken aan L4D, maar verder... ik weet 't niet! Misschien moet ik straks nog even spelen.
Misschien wel misschien ook niet. Kan natuurlijk altijd dat iets je niet ligt. Ik vind het iig een toffe game die eens wat anders doet online en denk dat ik hem ga kopen
4 uur lang zitten downloaden op de per paar dagen terug, blijken de servers het niet aan te kunnen en is de ps4 versie uitgesteld. Hahaha ha, ik delete deze shit wel.
Ik ga deze game ook sowieso kopen. Zit me echt uren te vermaken als monster en hunters. Elke rol is ook echt leuk om te spelen en heeft wat speciaals. Als monster is het echter moeilijk in het begin om een beetje fatsoenlijk te kunnen spelen zonder gedood te worden. Eigenlijk is het de bedoeling dat je eerst gaat eten tot je stage 2 bent(dus heel veel weg rennen) en daarna volop gaat killen. Ik ben wel bang als je eenmaal elk monster en hunter hebt gespeeld dat 't saai kan worden.
Alpha een stuk of 20 potjes gespeeld. Op zich speelt het erg lekker weg, en vooral de balans vind ik bijzonder goed. Echt knap hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen. Als monster kan je perfect sneaken / sneak attack doen waardoor je jezelf makkelijk tot level 3 krijgt. Echter, wordt je gespot is een team van 4 erg sterk. Schakel je dan weer support en medic als eerste uit, heb je weer een goede kans. Top! Vind het wel nu al redelijk in herhaling vallen. Ondanks andere classes en andere maps blijft de basis gelijk. Fullprice vind ik het daardoor niet waard. Budget prijs, kan ik me er best een avondje of wat mee vermaken.
Idd, ik merkte het ook al op. Ik speel met een surround set via optische audio. Ik heb nu een 3-tal potjes gespeeld, snap er nog geen zak van maar heb eigenlijk ook geen zin om er tijd in te steken. Het boeit me niet heel veel en het is ook niet zo dat ik echt weggeblazen word. Ik weet niet of Evolve wel een spel voor mij is, voor zover ik dat kan beoordelen na 3 potjes .
Haha, ja ik haalde net m'n 5.1 set zowat uitelkaar zonder resultaat en wilde m'n vriendin al bijna de schuld geven dat ze met planten water geven niet goed heeft opgelet!
" PlayStation 4 owners can finally get access to Evolve's alpha test, delayed last week due to problems with the console's new firmware. To make up for lost time, developer Turtle Rock has also extended the alpha until 8pm UK time tomorrow evening. "We're happy to announce that Evolve Big Alpha is now available to play on PlayStation 4. We appreciate your patience while we worked to overcome difficulties caused by the recent PS4 firmware upgrade. Now it's time to hunt!"
Dus nu we eindelijk aan de gang kunnen, hebben we in principe dus minder dan een dag? Fuck that, ik delete de alpha wel.