Nou, Anne-Marie Jung was nog een stuk dramatischer, wat een slechte mol was dat. Deze was dan nog wel wat actiever. Er is ook niet erg veel ruimte om te mollen.
Maar Anne-Marie Jung had wel een van de leukste acties in Wie is de Mol met dat krijtje weggooien. Susan heeft inderdaad weinig gedaan, maar er werd natuurlijk ook zo nadrukkelijk gemold door oa. Sofie en Tygo. Ik vond dat er eigenlijk ook niet zoveel verborgen aanwijzingen waren. (die hengels waren wel leuk, maar dat was een van de weinige) Er zijn sowieso niet veel Mollen geweest die echt dingen hebben uitgehaald.
Laatste tijd niet nee maar seizoen 8 was wel erg sterk qua mol (onbekende Nederlanders waren nog beter). Ik hoop tevergeefs dat ze weer teruggaan naar de onbekende Nederlanders, voor hen maakt het wel uit of je wint en wat er in de pot zit.
Precies, met onbekende Nederlanders was het leuker en ook spannender imo. Daar mogen ze best naar terug gaan. Dat mag wat mij betreft ook zo bij expeditie Robinson.
Werkt deze video bij iemand? Eerste kandidaat Wie is de Mol '15 stelt zich voor. http://web.avrotros.nl/wieisdemol/player/widm_15_eerste_kandidaat/video Edit: Gister: [yt] Vandaag! [yt] Waar kennen we die ook alweer van?..
Vet, nu al zin . Is al eens eerder gevraagd, maar wie heeft een linkje waar je alle seizoenen terug kunt zien? En wat zijn de beste seizoenen? Was ooit eens een site tegengekomen waar je vanaf seizoen 3 oid kon kijken, maar als je op google of YT zoekt kom je allemaal spoilers tegen.
Seizoen 3 was inderdaad het beste, sowieso zijn de eerdere seizoenen het leukste met de onbekende Nederlanders!
Het valt me nu pas op dat het filmpje waarin Art vertelt dat er de dag erna een kandidaat bekend gemaakt gaat worden in Utrecht is. Men gaat weer lekker los op dit filmpje of er niet iemand in te herkennen is. Typisch WIDM weer Herken het pleintje in Utrecht wel.
Dat vind ik altijd wel leuk aan WIDM, je krijgt (meestal) een andere mening over de kandidaten, vaak genoeg dat ik ze ook maar kwallen vond maar na de tijd waren ze toch wel sympathiek
Vond het vorige keer wel leuk zo'n poule. Prima wat mij betreft. Jammer van de eerste kandidaat die er al uit is.
Ik ben op vakantie, als iemand de poule wil starten, graag! Voeg me toe onder mijn schuilnaam: <verwjderd want ik zit er al in>.