Haha wij liepen de laatste keer enorm te kutten met die raid hoor. Keer daarvoor in en uurtje gehaald en laatst minstens 2 uur over gedaan. Waarom wisten we eigenlijk niet want het ging wel lekker. Beetje teveel ouwehoeren en 'skills' showen waarschijnlijk. (Fuck it, ik spring gewoon over die gorgon)
Thanks voor de uitleg allen. Wordt nu in eens een stuk duidelijker Zullen we straks eens een Strike gaan doen. Is wel nog altijd zonder Voice chat toch? Tenzij er een party wordt aangemaakt.
Ik ben even lost. Door met drie karakters te spelen ga je in totaal 3x per dag een stuk missie spelen wat je al tig keer eerder hebt gedaan in alle weken er voor. Het spel wordt daardoor 3x zo repetitief en dat vind jij meer variatie? Ik had echt gewild dat Bungie meer had toegevoegd aan de PvP ook met bekenden is dat de plek waar ik het toch het leukst vind. Af en toe een stukje pve en dan verder in pvp.
Met vaste groepjes is het idd binnen een uur te doen. Ik ging gisteren met een groep random engelsen de raid doen. Op zich ging het wel lekker, we hebben de raid zonder cheesen gedaan. Alleen bij atheon duurde het net iets te lang. Mensen die dachten van ik vind de relic te moeilijk pakten hem gewoon niet op, 3 daarvan in een portal is geen succes kan ik je vertellen. Met mijn level 27 probeerde ik de relic ook te negeren. Want met de oracles ging het ook vaak niet helemaal lekker, sommige mensen schoten niet eens mee... Buiten was het ook een ramp. Mensen gingen op de stomste manieren dood, gewoon niet opletten. Tegen een harpy aanlopen is natuurlijk geen goed idee. Uiteindelijk waren we binnen anderhalf uur bij atheon (gorgons hebben ook teveel tijd gekost) om nog bijna 2 uur met atheon te kloten.
Potato, potato. Alles is gejat van Halo en ik haal nog steeds alles door elkaar Je hebt hier ook Hunters, Ghosts, Bubble shields, active camo enz. En al die termen lijken op mekaar, je snapt wat ik bedoelde gelukkig
Heerlijk.... 3 public events achter elkaar. 2x shards, 1x energy en er dropt een legendary engram. Uit de legendary, krijg ik een Exotic primary shotgun De Universal Remote.
Deed gister voor het eerst PVP. Holy shit, wat bak ik er niets van. Had een Sniper als secondary, leek me achteraf niet de beste beslissing. Wel 1 kill gemaakt. Maar ik denk dat die persoon niet op zat te letten...