Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zuivere spm is op bf4stats.com wel te vinden toch?

2. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Deze denk ik?

3. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ja klopt, maar die rekent volgens mij de medals en service stars weer niet mee. Mocht je dus bijvoorbeeld veel in voertuigen spelen, dan mis je die service stars van 30k per stuk.

Laatst bewerkt: 27 okt 2014
  4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Despite not having been announced by EA, analyst firm Stern Agee believes Battlefield 5 is a thing and its release date has been moved to 2016.

IGN is citing reports from Stern Agee, an industry analytics firm which believes EA has moved the release date of Battlefield 5 to 2016.

There are multiple reasons for this, according to the firm. The first is that EA is releasing a Battlefield game in the from of Battlefield Hardline in 2015. The second is that EA is “feeling very confident” about the release of Star Wars: Battlefront, also due in 2015.

The firm also believes that EA wants more time spent on Battlefield 5, so as not to repeat the fiasco that was Battlefield 4′s launch.

Battlefield games have always enjoyed two-year development cycles. So with DICE Sweden in full-production mode on Battlefront, we can only assume that DICE LA – along with helping DICE Sweden with Battlefront – is working on the next iteration in the Battlefield franchise. All of this could be wishful thinking and may not actually reflect current plans at EA for the development or release of Battlefield 5.

5. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Nog 1.5 jaar Battlefield 4 spelen dus :)!

Ik moet nog zo'n 300 kills en dan heb ik eindelijk alle assault rifles gemastered (met elke gun 500 kills). Het heeft een paar maanden geduurd, maar wat een verademing is het om nu weer met de Ace 23, AR160 en M416 te kunnen spelen. Deze 3 geweren zijn in mijn ogen veruit de beste wat betreft recoil/spread en reload snelheid. De AEK971 wordt dan misschien wel omschreven als de beste gun, maar de FSM en hogere RPM zijn voor mij te lastig controleren op medium/long range.

Hier ook een video waarom je het beste altijd ADS kunt gebruiken met een shotgun.

Laatst bewerkt: 31 okt 2014
  6. 360degrees

360degrees Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik gebruikt vrijwel nooit hipfire...

7. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    Ik had eigenlijk wel wat nieuws verwacht omtrent de laatste dlc , release dat bedoel,ik dan

8. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Hij draait al een paar week op CTE volgens mij, dus hij kan ieder moment komen lijkt me. Hopelijk gaat de levelcap ook weer omhoog.

Edit: Volgens Neogaf zijn dit de nieuwe ranks tot en met 140:

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar weer eens begonnen aan BF4. Lijkt alsof ik voor de eerste keer weer BF speel. Me aim etc alles is weg.

10. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Ik was bij Singleplayer mission 5. Start ik een dag later Battlefield 4 weer op, ben ik ineens bij mission 2......

Servantes vindt dit leuk.
  11. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Ik zag je spelen ja. Volgende keer speel ik wel een keer een potje mee, maar ik ging zo godsgruwelijk slecht dat ik er niet eens aan begon:p.

12. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik speel het de laatste weken ook weer dagelijks. Onze clan is vrijwel elke avond met 3-4 mensen online om een paar potjes te spelen. Feel free to join, mijn GT is Ypuh.

Heb overigens vorige week van die Kontrol Freeks besteld en verwacht dat ze deze week wel binnen komen. Heeft iemand hier ervaring mee?

Dat hele saved game gebeuren van de singleplayer is dus nog steeds bugged. Ik heb hem uiteindelijk 3 of zelfs 4 keer moeten doorlopen voor alle achievements. Het beste wat je kan doen is om hem in één ruk uit te spelen (4-6 uur ofzo).

13. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Dan ga ik dat eens doen op een koude regenachtige herfst/winter dag :)

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zo slecht ging het op een gegeven moment niet meer.. ;)

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zo slecht ging het op een gegeven moment niet meer.. ;)

16. FENIKS

FENIKS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Beste mensen,

Hoe is Battlefield 4 op de Xbox One?! Ik heb me destijds heeeeel erg vermaakt met de beta op de Xbox 360. Voor het eerst in lange tijd kon ik niet wachten om thuis te zijn, zodat ik de beta weer aan kon zetten. Toen ik de game kocht was ik lichtelijk teleurgesteld, maar dat had eerder te maken met het feit dat de Xbox 360 versie gewoon zwaar onder doet.

Ik twijfel of ik de game voor de Xbox One moet halen. Wordt het nog wel genoeg gespeeld (online)? Of krijg ik te maken met lege servers... Hoe zit het met de issues/lag? Is het 16vs16? Of 12vs12? Kan ik bijvoorbeeld er voor kiezen om conquest op alleen de map Siege of Shangai te doen?

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is 32vs32 zelfs op Conquest Large als je dat wilt. Wordt nog genoeg gespeeld zoals iedere BF altijd.
    Game loopt verder prima. Laatste nog een enorme patch geweest. Laatste DLC komt ook deze maand. Als je BF leuk vind moet hem gewoon halen. Ben het idd met je eens dat de 360 versie niet goed genoeg was. Die consoles kunnen het gewoon niet meer aan. Je kan ook Siege of Shangai alleen spelen idd. Alleen ben je afhankelijk hoe sommige custom servers zijn. Heb wel soms servers gezien die 24/7 Siege of Shangai hadden. Maar die kunnen ook wel weer weg zijn. De meeste servers hebben wel een rotatie van meerdere maps. :)

18. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Op de 360 moet je niet willen. Deze game is gemaakt voor de next-gen met 64 spelers in plaats van max 32 spelers.

Of je de game nu nog moet kopen: JA! Sinds september en in de maanden daarvoor zijn er zo ontzettend veel dingen gefixed dat het nu echt perfect draait. Er komen nog steeds regelmatig updates die zaken aan het spel toe voegen en de game wordt daarmee alleen nog maar beter. Dit heeft er ook voor gezorgd dat de community eigenlijk alleen maar groter is geworden.

Ik speel Battlefield nog dagelijks met een aantal Nederlanders in de party en blijf dat ook nog wel even doen. Aangezien de volgende BF (niet Hardline) pas eind 2016 komt verwacht ik dat er de komende jaren nog meer dan genoeg spelers online zullen zijn. De voorlopig laatste DLC moet nog uitkomen en hiervoor zullen ook weer veel spelers terug komen. Waarschijnlijk komt er ook nog een 6e DLC ergens in 2015. Kortom, de game leeft in mijn ogen meer dan op de release nu alles goed werkt (heb zelf overigens nooit veel moeite gehad met de bugs).

Wat betreft je favoriete maps spelen, dat ligt aan het server aanbod. Je hebt altijd de 'Normal' servers van Dice die gewoon een normale maprotatie hanteren. Daarnaast heb je een behoorlijk aantal 'Ranked' servers van clans/spelers met hun favoriete gamemodes en maps. De meest gespeelde maps zijn denk ik wel Siege of Shanghai en Operation Locker. Ik speel ook vaak op Locker only servers of met een kleine maprotatie als Zavod/Locker/Siege.

19. FENIKS

FENIKS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Bedankt voor je reactie! Ik heb de game meteen op de kop getikt voor 25 euro op Marktplaats. Ik kan niet wachten tot ik hem binnen heb. Zoals ik zei: ik had me heel erg vermaakt met de beta op de 360, laat staan hoe die op de Xbox One speelt nu alles gefixt is.

Als ik van de week begin, ben ik een ''low level'', heb ik dan een disadvantage? Of maakt dat in principe niet uit? Ik ben geen slechte speler trouwens, stond op de beta altijd in de top 3 qua score en haalde altijd een 4.0 K/D minimaal. Dus ben een snelle leerling ;).

Ypuh vindt dit leuk.
  20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Valt wel mee. De start wapens zijn ook prima en worden zelfs nog best vaak gebruikt. :)

Deel Deze Pagina