Toch weer die lag compensation he. Max torrents aanzetten en gaan Heb al een paar potjes gehad waar iemand met 1 rood ping balkje dik boven aan staat.
Speelt als BO2... Net 3 potjes gedaan. Even wennen na Destiny Speelt goed, alhoewel de ene weer neer gaat na 3 kogels en de ander vrolijk doorloopt.
tjah kans dat het verholpen wordt is natuurlijk minimaal, game is al bijna een hele dag speelbaar. Als ik jou was zou ik de game maar niet meer doen.
Lekker negatief hier Game arriveert tussen half 3 en 5. Als hij een beetje beter is als Ghosts dan vind ik t al prima, heb echt weer zin in een CoD.
zal wel goed zitten met de game. Met ghost ook genoeg vermaakt, iets van 100 uur gedaan. Vandaag zou men cod console bezorgd worden, alleen nog geen track en trace gehad. Bij ms snappen zelf ook niet wat er aan de hand is, wordt nu worden
Eerst SP uitspelen op Veteran, dan praten we verder. Het geluid is best dodgy trouwens, bepaalde stemmen zijn opeens erg zacht. Heeft iemand anders hier ook last van?
Ik zou vandaag MP gaan spelen als ik jou was . Double XP Hij is sowieso wel tof, redelijk vette maps en die exo movement zorgt toch wel voor een nieuwe dimensie in de gameplay. Lag compensation heb ik geen last van, aangezien ik volle bak download als ik CoD ga spelen . Hopelijk prestige 1 halen vandaag met double xp, zit nu op lvl 32.
Dat levelen komt wel goed, mijn mp zal toch voornamelijk in private matches gaan gebeuren Ik zal eens kijken naar mijn output, waar kan ik dat zien?
is dit serieus een ding bij COD tegenwoordig? Moet ik echt ports gaan afknijpen om niet aan alle kanten gepiepeld te worden? audio settings van je console en eventueel audio settings van de game (als die er zijn) en dan dat matchen met je setup
Dat is eerlijk gezegd een verdomd goed iets, meer games moeten hier absoluut gebruik van gaan maken dan. Review cijfers Polygon – 9/10 Videogamer – 8/10 Joystiq – 4/5 Gamespot – 8/10 ShopTo – no score IGN – review in progress Eurogamer.de – 8/10 GameStar – 8.4/10 GameInformer – 9/10 Metro – 8/10 GameReactor – 8/10 GameTrailers.com – 8.7/10 God is a Geek – 8/10