[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Met welke league + opstelling wil je spelen?

2. Kevacez

Kevacez PS5 GT: Kevacez

Leuk Bevonden:
    48
  3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Laatst bewerkt: 3 nov 2014
  4. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
  5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
  6. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Is er iemand op de ps4 die mij het volgende cadeau zou willen doen?

-Niveau 53, FUT + 30 verhoging transferlijst
    -Niveau 83, FUT + 20 verhoging transferlijst

Zou het erg waarderen! Degene die het cadeau geeft kan ook zelf gewoon van de upgrades gebruik maken. Ze gaan dus niet weg ofzo.

Mijn GT: Robinajaxfan

Ik ben binnenkort weer van plan om mijn oude handelsmethode op te pakken. Als die rendabel is geef ik ook een klein bedrag aan degene die bovenstaande gegift heeft.

Laatst bewerkt: 3 nov 2014
  7. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Haha dan is dit misschien een optie:
    http://www.futhead.com/15/squads/7181533/

8. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Had die Koybasis voor 500-1200 opgepikt en tekoop gezet voor 1500-1600 nu maar weggedaan voor 600

9. Kevacez

Kevacez PS5 GT: Kevacez

Leuk Bevonden:
    48
  10. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Fijne opstelling heaa haha. Ziet er wel strak uit maat!

11. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
  12. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Zit heel erg te twijfelen of ik mijn BPL team zal verkopen en een ander team zal maken. BPL speelt prima, daar niet van. Maar ik vind het toch leuk om ook andere teams uit te proberen. Zit nu te denken of ik een Serie A of een Liga BBVA team zal maken.

Dit zal dan waarschijnlijk het Serie A team worden:
    http://www.futhead.com/15/squads/7188331/
    (Liga BBVA heb ik nog niet echt naar gekeken)

Mocht iemand alleen een heerlijke ander team weten van rond de 375K dan hoor ik dat natuurlijk graag!

13. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Die Abate is echt belachelijk duur, ik zou hem niet halen en gewoon Maicon daar zetten die ook dit jaar erg goed is, daarmee maak je ook weer geld vrij voor Arturo Vidal, overigens kan je ook Mertens eruit halen, Pogba op 10 zetten en dan met een Juve middenveld spelen.

TobiasBB vindt dit leuk.
  14. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Abate is inderdaad duur (But: It's all about that pace! :p ). Maar ga hem dan maar inderdaad vervangen voor Maicon. Dit gaat denk ik dan mijn team worden:
    http://www.futhead.com/15/squads/7190758/

Thanks man! @Niema94

Niema94 vindt dit leuk.
  15. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Lekker teampie man! Zo'n beetje het beste wat je nu kunt maken denk ik.

TobiasBB vindt dit leuk.
  16. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Twijfel toch steeds over formatie speel nu al tijdje 4321 voordeel is dan dat je met 2 spitsen speelt wat ik persoonlijk fijn vind maar nadeel is wel dat er heel veel door het midden gaat omdat je zonder wingers speelt.Met een 433 variant heb je wel wingers die het veld breed houden maar ook maar 1spitsje dus,moeilijk moeilijk

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik zou zelf gaan voor andere backs, omdat deze toch te traag zijn. Ik denk dan aan een De Sciglio of Konko i.p.v. Maicon en Criscito i.p.v. Evra. ;)
    Daarnaast zou De Rossi in plaats van Marchisio ook goed werken, aangezien je een erg aanvallend middenveld hebt op deze manier, wat kwetsbaar is in de counter.

18. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Die 74 defending van De Sciglio word je toch ook niet vrolijk van, heb heel wat wedstrijdjes gespeeld met Maicon en vond hem echt niet te traag hoor, zelfde geldt voor Evra. Beide overigens met Anchor Chem Style en dan zitten ze op 80 en 81 pace, meer dan genoeg lijkt me ;)

En hoe aanvallend ze middenveld is valt reuze mee toch? Ik heb zelf dat middenveld gehad en dan heb je Pogba die hier en daar wat verdedigend werk doet en Vidal en Marchisio die hun H/H workrates ook echt waarmaken, zijn zo snel dat ze zowel aanvallend als verdedigend zoveel toevoegen aan het team. Dat is overigens ook de kracht van het huidige juve, dynamische middenvelders ;)

19. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Ik heb nu Maicon op RB en de Sciglio als wissel. Zie na een aantal wedstrijden spelen met wie ik lekkerder speel! :)

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zeer zeker waar, maar een 4-3-3(4) middenveld is al aardig aanvallend van zichzelf. Als dan je twee CM's ook nog H/H workrates hebben, zullen ze erg veel naar voren komen. Dan komen er gegarandeerd gaten. Met een M/H of M/M middenvelder erbij in plaats van één van de twee H/H's heb je verdedigend wat extra zekerheid omdat dan niet ál je middenvelders naar voren stormen. Dus het is de combinatie van high attacking workrates en de aanvallende opstelling van het middenveld in de 4-3-3(4) zonder controleurs. ;)

En over de backs: Konko, De Sciglio en Maicon hebben respectievelijk 72, 74 en 76 defending. Ze hebben dus een 'iets' lagere defending, maar beiden zijn een stuk sneller waardoor je gaten veel makkelijker zelf dicht kan lopen. Het is ook maar een tip hè, kan niets opleggen natuurlijk. Maar ik vind snelle backs een stuk beter functioneren in deze FIFA. Ik vind overigens dat Maicon nogal 'stroef' is aan de bal, i.t.t. de andere twee.

Deel Deze Pagina