Dus je gaat nu eindelijk pvp spelen? Ik blijf het zonde vinden dat er niet zoiets is als eeen.global ranking zoals bij Halo. 1 die ook weer naar beneden kan.
Toch mis ik die Shaders die je kreeg in PvP... Zag er gister weer iemand vandoor gaan met Hard Light. Is niet erg... z'n score was 5-18
Iemand die de legendary vision of confluence(scout rifle met solar domage) heeft geupgrade? Zoja, is het de moeite waard van de energy?
Vision of Confluence is een beest! Helemaal met de autofire upgrade, is het net een autorifle met de stabiliteit en damage van een scout rifle. Gebruik hem vaker als Primary dan mijn Suros, Atheon of ultimate.
Ik was er na 2 minuten inderdaad al achter dat dit een prachtwapen is, dat wordt weer bounties scoren
Hmm begin nu langzaam aan wel een beetje destiny moe te worden merk ik. Elke dag even daily en public event doen op 2 characters gaat me toch wat tegen staan. Laat staan als ik het nog op mijn 3e char zou doen. Elke dinsdag is het wel weer lachen om de weekly nf en raid te doen maar de rest van de week is het constant hetzelfde. Misschien ook wel omdat ik alleen maar energy krijg en nog 35 shards nodig heb om mijn warlock op 30 te krijgen. Misschien toch maar cod halen morgen voor de afwisseling...
Ik had CoD bij de GM gehaald met die inruilactie (dus voor twee tientjes) en na een half uur SP heb ik er eigenlijk al spijt van De gadgets zijn leuk maar het is same old CoD. Lineaire en beperkte shooting gallery De feedback van de guns voelt ook heel slap aan Ga de MP nog wel even proberen maar het gaat Destiny voor mij niet vervangen Heb vandaag voor ik CoD uit de seal heb gehaald ook eerst de daily gedaan
Het is gewoon zo jammer dat Destiny niet meer content heeft ik wil echt nieuwe raids, nieuwe gear, nieuwe manieren en nieuwe story.
Idd. Ik wil eigenlijk geen CoD, ik wil meer Destiny Wat er is heb ik al zo vaak gespeeld dat eigenlijk alleen de PvP nog iets nieuws kan bieden.
Is idd te weinig content om veel langer leuk te blijven, helemaal als je geen crucible speelt. Heb alle strikes toch zeker inmiddels allemaal wel 50+ keer gedaan. December is nog wel heel lang weg voor een paar extra missies. Too little, too late? Ze hebben gewoon teveel uit de game gesloopt.
Ze moeten ook weer iets wekelijks gaan doen. Iron banner, queens missies, iets om de routine te breken
Ze zeggen dat de DLC grotendeels na de release pas in ontwikkeling gegaan is Eigenlijk zijn er weinig games in dit gecombineerde gerne op de console met zo veel end game content als Destiny. Toch voelt t magertjes aan.
Komt ook omdat de game teveel focus heeft op de strikes voor de pve rewards, daar zijn er gewoon te weinig van En ze doen te weinig met de modifiers Waarom is er geen lvl 28 strike playlist met modifiers voor wat extra rep en marks. Nu is wat er is op de nightfall en de raid na ook gewoon snel te simpel