Ja pcies werkt die op de dag dat cod er is nee dat is lekker ik delete hem ook toch geen tijd ervoor meer nu
Je moet deze game wel even leren spelen. Je kunt niet blind online erin stappen en verwachten dat het meteen onwijs gaaf is. Dan moet je lekker CoD gaan spelen. Maar ben je een keer op zoek naar een originele titel die een keer wat anders doet, dan moet je deze game een serieuze kans geven. Dit is namelijk echt een geweldig spel, maar je moet wel de classes leren kennen en weten hoe je moet spelen. Dat doe je niet in 3 potjes. Dus die oppervlakkige mensen stuur ik lekker door naar CoD. Ik ben die 13 in een dozijn shooters wel zat, dus Evolve is echt een verfrissing om te spelen. 10 februari noteer ik vast in de agenda, want ik ben er dag 1 bij.
Ik ook. Had ook gelijk nostalgische gevoelens tijdens het spelen. Left 4 dead was echt een fantastische MP en kwam daar dingen tegen die je in andere shooters niet tegenkomt. Denk dat evolve hetzelfde gaat doen
Zo iedereen over een kam. Vind de game wel leuk maar ga hem niet kopen denk ik. Hunters vond ik wel leuk maar heb het gevoel dat je het echt met 4 vrienden moet spelen. Met randoms gaat het denk ik niet leuk zijn. Als je in je eentje speelt is het monster prima maar vond het persoonlijk niet leuk om te spelen. Momenteel met de alpha is het probleem ook. Dat je een goede monster tegenkomt of een slechte. Alleen vaker en slechte. Dus binnen 2 min heb je al gewonnen en zit je weer een lobby voor 10 min om de volgende match te vinden. Is voor iedereen nieuw natuurlijk maar haalt met momenteel wel uit de alpha. Probeerde Beta nog wel als die komt maar denk ik niet dat de game in februari op me console staat. Ik vind het idee van de game wel goed in al het andere fps geweld.
Ik heb meer dan 10x geprobeerd om een potje te spelen. Maar het wil maar niet lukken... ga die BETA dan ook maar verwijderen. Vandaag is de laatste dag voor PS4 gebruikers, maar dit gaat 'm zo te zien niet worden.
Dat ligt aan die firmware update voor de Playstation 4, daardoor zijn die problemen ontstaan. Het ligt niet aan de game. Op de PC kan je namelijk gewoon prima spelen. De laadtijden zijn wel lang, maar het blijft een Alpha versie. Als de game over drie maanden uitkomt, dan is dat ook wel oké verwacht ik.
En de game is Gold gegaan. Als het goed is deze maand nog een beta op Xbox One. Maar er zal weinig veranderen voor mij denk ik, vond de alpha echt niets aan.
Klopt man. Maar bij SO had ik alleen video's gezien en wist niet wat ik ervan moest maken. Ik had de game dan hooguit 5 minuten gespeeld tijdens een beurs, maar dat is echt veeeeeel te kort om er iets over te kunnen zeggen. Van Evolve heb ik de alpha al flink gespeeld en ik denk dat er niet veel zal veranderen. Maar...who knows he
Zijn er hier nog mensen die een code willen voor de gesloten Beta op de PS4? Stuur dan even een bericht