[XOne] Alien: Isolation

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 9 jan 2014.

1. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Ik schiet nog niet echt op met de game. Sowieso al een paar vervelende bugs ontdekt.... Als je als je dood bent kiest voor mission save i.p.v. Current save, schrijft het spel je current savegame over.

Daar had ik last van na het alien nest... Ik had te weinig ammo voor de working joe's, dus ik wilde even kijken hoeveel ik in het begin van mission 14 had. Kon ik daarna dus niet meer naar mijn latere save... Alles opnieuw doen.

oke, weer gedaan, etc. Liep ik een deur door, was ie daarna op slot. Had ik nog niet doorheen mogen gaan. Kon niets meer, moet nu dus die working joes weer afknallen en weer die cores overriden. Opzich zo weer gedaan, maar toch. Toch erg slecht gescript op momenten.......

Verder topgame hoor , vermaak me prima!

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ook weer even eens stukje gespeeld. Nog geen Alien gezien, wel mijn eerste mensen ontmoet. Spanning is soms om te snijden, want zelfs als ik niet in de schachten zit hoor ik wel van alles en nog wat in die schachten. Benieuwd hoeveel mensen er nog leven aan boord van dat station. Straks misschien weer verder, maar haat het dit soort games in de nacht te spelen, al zou dat wel moeten voor maximale spanning. :+

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Speel gewoon jonge

Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Yellow 13 en Numberless Zero vinden dit leuk.
  5. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.031
    Ik loop nu constant met een flare in mijn handen. Hoe berg je die op?

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Heb je al een wapen, anders dat vastpakken dan verdwijnt ie na een paar seconden.
    Anders klein stukje verder spelen.

Ik ben afgelopen dagen even behoorlijk doorgegaan. Volgens mij chapter dertien nu ongeveer. Verhaal begint ook eindelijk duidelijk te worden, wat een masterpiece dit.

7. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Leuk dat je het ook zo gaaf vind Patrick, ik weet dat jij ook niet zomaar even onder de indruk van een spel bent. Ik vind het dan wel weer zo jammer dat het bij de gewone man nog zo onbekend is. Allemaal maar kwijlen om de zoveelste Call of Duty... bah.

8. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Ik vind het ook echt geweldig. Eindelijk een spel waar je niet elke minuut volop actie en volop schieten hebt.

Heerlijk:)

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Hehe inderdaad. Ik vind het gewoon prachtig om te zien hoe CA hier zo'n prachtig product heeft neergezet. Waar je echt het gevoel krijgt dat er met passie aan is gewerkt. En uiteindelijk echt iets bijzonder op de markt is terechtgekomen.

Er zijn wat kleine bugs en de cutscenses lopen niet altijd fijn, maar dat kan ik door de vingers zien. Mijn volledige respect naar de ontwikkelaar en ook uitgever (verkoop zal namelijk vast niet heel veel zijn). Ik zie eigenlijk amper tegenwoordig nog zo'n mooi product. Zonder twijfel mijn GOTY en nu al een om nooit te vergeten.

10. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.031
    Ik ben mij in een uur al 3x doodgeschrokken om niks. Het enige wat kut is, is dat nu ik weer thuis woon ik het geluid niet heel hard kan zetten en ik heb geen koptelefoon.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Je moet de Razer Kraken koptelefoon hebben, afhankelijk op welke console je deze game speelt. Dat word erg schrikken met dat ingebouwde 7.1 geluid als je hem éénmaal afgesteld hebt. :whistle:

12. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Gewoon een Astro. Waarom iets anders

13. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik durf Dead Space al niet te spelen, dan wordt dit ook niet wat. 8)

Sent from my iPad using Tapatalk

14. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    WTF dat meen je niet?:+ Dead Space 3 is echt totaal niet eng,

Edit: Oh wacht ik dacht dat ik Dead Space 3 zag staan, maar er staat gewoon Dead Space:confused: JA deel 1 en 2 zijn super qua sfeer, maar deel 3 vond ik echt bagger.

Laatst bewerkt: 3 nov 2014
  15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Maar 1 en 2 hadden ondanks dat het meer een gory shooter is dan een echte horror game best hun momenten

Ik wil dolgraag een deel 4 op de nieuwe consoles, de eerste 3 waren qua beeld en geluid echt top

16. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ja, zit bij deel 1. Elke keer denk ik, ah dit is dik, dit moet ik spelen. Elke keer ben ik er dan ook na een uur weer helemaal klaar mee van de geluidjes en de hartslagen. :+

17. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.031
    Ben wel op zoek. Tijdelijk mijn (prijzige) in-ears gebruiken met een jack verlengkabel.
    Die Razer Kraken, hoe sluit je die aan? want mijn ps4 gaat optisch naar mijn harman kardon en wil een headphone aansluiten op de versterker, niet op de ps4. Ik wil namelijk via de andere apparaten die aangesloten zijn op de versterker (mediaplayer, kpn tv) ook de headphone kunnen gebruiken.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Weet niet zeker of die ook op de PS4 kan, maar het is gewoon een USB kabel en klaar. Het enige wat je dan nog op de PC hoeft te doen is het geluid afstellen.

19. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.031
    Want ik speel nu alleen alien als het geluid hard kan. Vind het anders zonde.
    Ik lees op internet dat 7.1 alleen werkt op de pc, (bij die razer) maar over dat 7.1 in headphones lees ik alleen maar negatieve dingen.

Heb me vanavond verdiept in de aanschaf van een headphone, maar ben niet veel opgeschoten.
    Koop denk ik een simpelere headphone met 3.5 jack. Dan kan ik hem met mijn verlengkabel ook voor films vanuit bed gebruiken.

Laatst bewerkt: 4 nov 2014
  20. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Game nu ook uitgespeeld. Game had iets minder lang uitgerekt te hoeven worden, maar het was zeker een vette ervaring!

Deel Deze Pagina