[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Oh ik zie nu pas dat Maicon maar 76 defending heeft, vind hem ingame altijd erg lekker verdedigen en had eigenlijk hoger verwacht, maar wellicht is de sciglio dan inderdaad wel een beter keus.

En je hebt natuurlijk gelijk over dat er gaten ontstaan bij 2 H/H CM's, maar bij Vidal en Marchisio zijn ze echt heel erg snel weer terug op hun positie, en dat kunnen ze ook de hele wedstrijd vol houden door die achterlijk hoge stamina's.

De tegenstander kan echter op 2 manieren counteren.

Als je tegenstander countert met de lange bal dan zullen Vidal en Marchisio inderdaad te laat zijn, maar dan is het nog maar de vraag of die bal wel aan komt, 9 van de 10 Serie A teams staan met Chiellini en Barzagli achterin en die verliezen vrijwel nooit een kopduel en zijn op snelheid win je ook je t meestal ook niet doordat ze je op de eerste meters makkelijk bijhouden en vervolgens gaan duwen en shit.

Als je tegenstander gaat tikken, (wat de meeste overigens doen bij deze fifa), dan zul je merken dat tegen de tijd dat je opponent op jou helft is Vidal en Marchisio alweer terug zijn op hun positie.

En zoals je kunt zien ben ik dus helemaal weg van dat middenveld:oops:

PS: Nog een reden waarom ik de Rossi daar niet zou zetten is omdat ie dan toch vrij vaak in aanvallende posities terecht komt en daar vind ik hem niet geschikt voor met z'n 75 Dribbling, 79 Passing en 71 Shooting. In elke formatie met een CDM zou die er bij mij sowieso in staan.

Siemenn vindt dit leuk.
  2. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Yes mijn price fix begint ook te werken, had alles verkocht om het eens een keer te proberen en bijna 1,2 miljoen geinvesteerd heb ongeveer 80 van een shiny zilveren gekocht voor 15k en deze opgehoogd naar 26-30k, gisteravond ging het stroef maar iedereen begint de prijs over te nemen en inmiddels gooi ik elke keer die van mij er per 5 tussen voor 32k. Gaat erg lekker op deze manier, was even bang dat het niks ging worden gister.. Haha mooi, er is nu zelfs iemand die hem price-fixed op 75k, prima voor die van mij die er tussen staan

snel rekensommetje: 80*15-80*30= 1.2mln winst :lol: hopelijk blijft het storm lopen

edit; jammer dat de servers zo overbelast zijn, staan nu 30 spelers op verlopen en heb de coins al maar ze gaan niet van mijn transfer lijst

Laatst bewerkt: 3 nov 2014
    Niema94 vindt dit leuk.
  3. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Tip van de dag: Nieuwe offline tournament. No requirements, 4k+goldpack op professional.

4. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    nice! tot wanneer kan ik deelnemen aan die offline tournament?

5. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Dacht nog 2 dagen.

6. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Wat raden jullie me aan? Een opstelling met een rv en lv of een rb en lb? En waarom?

7. Kevacez

Kevacez PS5 GT: Kevacez

Leuk Bevonden:
    48
    Haha grappig kom op de FIFA 15 App tel krijg ik zomaar 2500 coins cadeau van EA het is niet veel maar toch EA die iets cadeau doet dat gebeurd niet vaak

8. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Lekker man!

Als je eenmaal de smaak te pakken hebt is dit echt een heerlijke methode om veel te verdienen.

9. mutantemile

Leuk Bevonden:
    44
    Mwah het heeft ook een keerzijde, toen ik begon waren er 2 pagina's van de speler, en inmiddels 16. En er zijn een heleboel spelers die dan net onder jou prijs weer gaan zitten waardoor langzaam de prijs dus weer helemaal zakt, inmiddels nog maar 22k dus ik probeer nu ook alles snel te verkopen want het hele price fixen is er nu af

10. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ben nog steeds op zoek!

11. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Ik kreeg maar 500 :'-(

12. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Ik kreeg helemaal niks:'-(

Edit: Kreeg een zilveren pakje met 4 items. Daar zat deze wereldspeler in!!!:

Laatst bewerkt: 4 nov 2014
  13. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ik kreeg er maar liefst 250 coins. Gul hoor.

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Het is gratis, dus niet zeuren. :thumbs:

15. frglenn

frglenn Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg ook een zilver pack cadeau

16. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Een beetje Calimero-gedrag kan geen kwaad :+

17. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Ja zo'n brons-pack van 4 kaartjes is natuurlijk genieten, zeker als 'ie gratis is!

18. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Idd jongens wees blij ik heb geen pc of laptop en een ouwe telefoon dus ik kan die app helemaal niet downloaden nog maandje wachten

19. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 4 nov 2014
  20. mutantemile

Leuk Bevonden:
    44
    voorbeeldje 4222, maar hier kan je heel veel kanten mee op:

http://www.futhead.com/15/squads/7356022/

Zelf zou ik kiezen voor dat tweede team, alleen dan wel schurle ipv sterling op lw en matic ipv ramsey op cm

Deel Deze Pagina