Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ach, het is geen Xbox 360 vliegtuig.

Ik hoop dat Until Dawn goed/aardig uit gaat pakken. Het verhaal lijkt eerder op een standaard tiener horror-film, maar hopelijk is het wat. Zoethouder tot Quantic Dream weer langskomt. :cool:

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik had hem graag muisstil gehad. Hardware gaat, naarmate het ouder wordt, altijd meer lawaai maken. Het 'beginniveau' van de PS4 is te hoog.

3. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Mee eens. Als de slim versie stiller word dan haal ik die en verkoop ik deze

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Aanstellers, beetje geluid is toch niet erg 8)

Zelf hoor ik helemaal geen geluid, hoe dicht zitten jullie er op?

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik hoor hem echt niet hoor? Ik zit er dan wel 4-5 meter vanaf en heb er nooit discs inzitten maar ik hoor dat ding echt niet blazen o.i.d. Jouw controller maakt meer herrie altijd.

6. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197

Bloodborne komt in 2015 toch ?
    Er zijn amper exclusives uitgekomen voor de Ps en helemaal in het 4e kwartaal.
    Ze zouden niet zo vroeg titels aan moeten kondigen.

MS heeft het gewoon goed gedaan in 2014.
    De prima software ondersteuning en de exclusives spreken voor zich wat mij betreft.

7. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    2015 idd. Zelfde maand als Witcher 3

8. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    En The Order... Wordt een heel drukke maand.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    En MGS mogelijk ook nog? My gawd.

10. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Damn.. The Order helemaal vergeten :p Bloodborne heeft sowieso voorrang op alle games die uitkomen volgend jaar. Ben zo frikking hyped over die game. Tot op het zielige af haha

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    En Evolve komt ook. The order gaat er bij mij ook zeker komen.
    Bloodborne ziet er erg gaaf uit, maar ik ben bang dat ik net zoals Dark Souls na een uur al weer helemaal klaar ben met die game tenzij de movement en interface een dikke upgrade heeft gehad.

12. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Vooralsnog komt MGS 5 er sowieso, blijf een dikke MGS fanboy :+.
    Ook al valt hij hard tegen dan komt die er nog.

En The Order of Bloodborne komt er ook, waarschijnlijk word één van die twee (of allebei) wel een leuke PS4 exclusive.

13. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Wel mooi dat gelul met PS4 is krachtiger, 1080p, dit en dat. Maar de framerate van CoD: AW zakt telkens in de game, dus echt 1080p kan het ook niet aan dan. :+

14. Numberless Zero

Numberless Zero Member

Leuk Bevonden:
    19
    Volgens mij waren er vorig jaar ook problemen met de Playstation 4 versie van Ghost echter hadden ze dit dacht ik met een patch opgelost.

Zie geen reden in waarom dat nu ook niet het geval zal zijn met de huidige versie.

Betreft de games ze hebben allebei top games en je kan moeilijk zeggen de een is beter dan de ander.
    Tuurlijk Microsoft heeft meer exclusieve games aan het einde van het jaar (Vooral SO een topper)

Playstation 4 heeft aan het begin van 2015 top games met The Order en Bloodborne.
    Daarin tegen heeft Microsoft volgens mij niets staan voor begin 2015.. :mad:

15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    BS. Dat ligt toch echt aan de devs.
    En vergeet de deal van MS niet ;) bij AC hebben ze ook voor parity gekozen, omdat Xbox lead platform is

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dus daarom geven ze de PS4 wat framedrops in de campaign?
    Had niet verwacht dat jij ook een hoedje had. :+

17. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Mocht ND het voor elkaar krijgen om U4 op 1080p/60fps te krijgen op graphics zoals ze in de trailer lieten zien dan lijkt mij dat het goede bewijs dat de huidige generatie wel degelijk meer kan hebben. MGS5 kan het ook

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat zeg ik niet, maar het kan dan wel dat er minder aandacht aan de PS versie is besteed en er daarom drops zijn. Bij de Xbox hebben ze echt goed gekeken hoe ze de game zo goed mogelijk kunnen overbrengen. Imo zou dat bij de ps4 ook moeten gebeuren, maar dat is niet het geval.

Hoezo een hoedje? Geld stuurt altijd aan en cod is gelinkt aan de Xbox. Ik denk dat wij de smerige praktijken achter de schermen niet eens willen zien/horen.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heeft vorig jaar ook niks uitgemaakt toen de Xbox versie 720p was en de de PS4 versie 1080p.
    Als we het dan toch over parity hebben. Kunnen we ook dedicated servers erbij halen. Ze kunnen prima Azure gebruiken maar dat betekend dat de PS4 versie dan ook dedicated moet hebben. En blijkbaar hebben ze daar geen zin in en gebruiken ze Azure dan maar ook niet.

20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee ik zeg niet dat er gedowngrade wordt, maar over het algemeen misschien net wat minder geoptimaliseerd? Azure is een heel ander verhaal.dat is de koppigheid van de grote bedrijven die het liever zelf willen runnen. Dat heeft niet te maken met achterlopen op de andere console, maar meer dat men de controle wilt behouden. Vorig jaar was de Xbox gewoon simpelweg matig qua graphics, dat is pas na die update verbeterd, dus ook dat vind ik niet vreemd :+

Deel Deze Pagina