Laatste 2 dagen ook bijna niet gespeeld. Vandaag helemaal niet. Heb ook geen zin nu om daily's te gaan doen. Heb genoeg shards etc en heb niks om echt te upgraden. Ben toch al level 30. Enige waar ik nu op wacht is de DLC eigenlijk. Daarnaast is het dinsdag/woensdag druk met Nightfall, weekly en Raid maar de rest van de week heb ik eigenlijk niks meer te doen.
Tja, jullie zijn ook gewoon geblessed door RNG Ik doe ook vooral de raid nu nog, maar ik ga als opvulling echt geen call of duty te halen. Het is gewoon eeuwig zonde dat er niet meer in zit, want dan heb je echt maanden speelplezier. Ach, ik heb op de PS4 ook nog shadow of mordor en beide metro games te spelen heb ik daar wat meer tijd voor tot de dlc
Ben weer even bezig met BF4 nu. Bijna level 130 daar. En volgende week komt AC ook uit. Dan zal Destiny wel op een laag pitje staan totdat de DLC komt. Daarom hoef ik ook nooit veel games. De games die ik heb speel ik dan ook altijd veel.
Dit weekend als het goed is. Enige echte uitdaging die ik nog heb voor Destiny is de Raid op Hard...maar mijn gamebuddies zijn nog net wat te laag....ben de enige lvl 30.... Raid/Nightfall/weekly blijft wel leuk voor andere chars.
Huh? Iron Banner is terug... De fuck? Overigens is de Nightfall de baas/Strike op Mars. Geen "BURN" damage. OMG
Dit is niet de goede Iron Banner denk ik zo. Ik zie op bungie.net gewoon dat ik rank 3 nog ben. Wel gaar dat er een helmpje en schoenen zijn voor de hunter :{ ik moet handschoenen ffs Mja, aan deze IB heb je dus niks
Gear die als Bungie het fixt je level 30 kan maken dus dan heb je de raid helemaal niet nodig, het is in theorie wat een fijnere grind naar level 30 met wat meer zekerheid. (omdat een raid je niet altijd gear geeft)
Iron Banner zou in theorie dé plek zijn waar lage levels geen schijn van kans hadden. Dat viel vies tegen, maar ze zouden het een en ander aanpassen waaronder de gear ja (de handcannon is ook zeer relaxt die ik heb gekregen). Nu is de Iron Banner er opeens weer, maar blijkbaar is dit gewoon een vast event dat eens in de 4 weken komt dan? Er is nu iig niks aangepast