Ah, oké! En kun je in de Iron Banner alleen gear krijgen die daar verkrijgbaar is? (Denk aan exclusieve helmen, chest armors, etc)
Lees op Reddit en NeoGAF dat de Weekly, Nightfall en IB glitched zijn. Je krijgt geen XP, sommige krijgen geen Rewards en de rank op IB hoort je vorige rank te zijn. Iets is er verkeerd... Ga vanmiddag een poging wagen. Kan ik mooi m'n P&T meenemen
Nou ff afwachten dan... ik zie 2 leuke dingen in de ironbanner shop, maar hij geeft aan dat ik rank 0 ben, terwijl ie online zegt dat ik 3 ben.
Welke rank bedoel je? Ik weet geloof ik niet helemaal wat de Iron Banner inhoudt. Im dacht dat er vooral om ging dat je de 'echte' status meenam. Dat viel uiteindelijk tegen. Wat is er nog neer te halen via IB? En worden de stats van je wapens ook meegenomen? Want dat is dan goed klote gezien ik nog een blauwe AR heb(painted suros). Verder begin ik ook uitgekeken te raken op Destiny. Alles wel gezien en alhoewel ik de pvp erg tof vind mis im daar de echte rewards.
Ik merk wel dat sommige wapens echt super krachtig zijn in de IB, soms was ik echt in twee hits dood door een pistol.
De iron banner rank. Op de site was je nog gewoon de rank die je de vorig keer had behaald, maar nu was je ingame opeens weer rank 0. Ja jouw rank en wapens zouden meetellen, maar dat viel inderdaad allemaal tegen. Via IB zijn er wapens en gear te halen. Volgende IB event (veel mensen dachten dus deze keer) zou de gear +30 light kunnen halen net zoals raid gear.
Als er mensen zijn die rond half 7 de Nightfall willen doen? Graag! Sluit mooi aan op de Raid van half 8