Ik weet niet hoe het met Rockstar social club werkt maar ik kon wel mijn Origin account van Fifa 13 en ouder die ik had gebruikt op XBOX 360 koppelen aan mijn nieuwe account en dus gamertag op PS4 met FIFA 14 en 15. Ik hield hierin gewoon mijn level dus misschien dat dit ook werkt bij de Rockstar Social Club. Beetje lastig uit te leggen maar heb GTA V op 360 gespeeld en wil hem ook wel voor PS4 halen dus heb ergens wel hoop dat ik die 2 gewoon kan koppelen via de Rockstar site.
Het gaat inderdaad om de Social Club account, zolang je gespeeld hebt met een Xbox Gamertag of PSN die gekoppeld is aan de RSC, kan je op een ander platform de nieuwe content benaderen. Stel je hebt het op de 360 gespeeld, dan kan je je nieuwe PSN toevoegen aan je Social Club account om de content op je PS4 te krijgen. Rockstar legt het zelf ook hier duidelijk uit.
http://www.yourgamezone.nl/epages/Y...roducts/18555&ViewAction=ViewProductViaPortal Yourgamezone is de goedkoopste volgens budgetgaming.
Als ik het goed heb uitgerekend is dat 18:00. Ben benieuwd hoe het eruit ziet, want met die vorige twee trailers kan je eigenlijk maar weinig.
Heb hem net gepre orderd. Heb er zin in. Na tig uur blijft dit gewoon een geweldige game. Staat in mijn top 3 best games all time
Ik hoop dat we meer beelden van de orka krijgen, die was nieuw. Die orka zat niet de vorige versie. Orka is nieuw. Orka!
Gewoon de gameplay video beginnen in third person zoals gewoonlijk en dan zodra de character een auto in stapt, krijgen we boel in first person te zien en wanneer hij uit stapt ook. Een optionele first person cam zou de allerbruutste toevoeging zijn voor de game tot nu toe.
Van mij hoeft GTA niet ook een optie voor FP te hebben. Ze zijn al eens eerder geswitcht (van top view naar 3rd person een goede beslissing was hoor ) dus breng ze niet op ideeën. Ik zit er niet op te wachten dat er ooit een FP GTA gaat komen. Sommige succes formules mogen van mij onaangetast blijven. Immers Postal 2 was een 'succes' en hoe raar ook was leuk om te spelen maar Postal 3 daarentegen... uhm nevermind.