PS4 GTA 5 uses DualShock 4 speaker for phone calls & police radio, lightbar flashes red & blue during pursuits, touchpad to change weapon Woopwoop
Gaat ongetwijfeld fucking vet worden. Alleen al gewoon rondlopen en lui afknallen in first person en over shit heenklimmen. Echt zo tof dat dit er gewoon echt in zit nu zeg. Zolang zoiets optioneel is, is het altijd goed.
Jup, al zal ik het niet gaan gebruiken denk ik. Ziet er niet echt uit Alleen in voertuigen is het nog wat.
Het is een beetje shakycam en dat vind ik juist wel vet man. Alleen...geen crosshair tijdens schieten?
Dafoq. Op een een of andere manier zag ik dit niet aankomen. Maar jizz in m'n pants weer. Verdomme, weer nieuw ondergoed pakken.
Idd het schieten ziet er niet uit en in voertuigen FP view zat het al vanaf GTA 4. Alleen niet met dashboard erbij. Daarnaast mag ik hopen dat dit niet de toekomst van GTA gaat worden alleen een optie en niet dat je straks alleen nog maar FP kan kijken. Ik vind het echt helemaal niks maar ja... smaken verschillen gelukkig.
Durf er vergif op in te nemen dat dit optioneel zal blijven. In GTA sinds GTA III draait het echt om de personages, als je die ineens alleen nog maar in cutscenes zou zien....nah, gaat nooit gebeuren. Rockstar bevestigt alles hier. 4K op PC ook gewoon, damn!
Zeg nooit, nooit. Maar idd net wat je zegt je ziet door dat FP view de personages niet meer en dat is mijn punt ook helemaal, het zou afbreuk zijn. Als dit zeg maar bij de volgende GTA hogere prioriteit krijgt dan de 3rd person view dan wordt het weer zo'n standaard 13 in een dozijn game want FP is hot alles moet daarin. Krijgen we straks misschien wel een houterige 3rd person view ala Skyrim en een super goed uitgewerkte FP. Balen lijkt mij dat... maar uiteraard hoeft dat niet zo te zijn. Het gaat mij meer om het idee.