Hopelijk is het probleem opgelost dat je auto ineens kwijt is! Haalde 2 auto's uit de garage van Michael om ze even op de oprit naast elkaar te zetten..... loop ff naar het zwembad en terug...... porsche weg, op de eigen oprit nog wel! Belachelijk...
Precies, meestal kan je het ook nog wel omzeilen door een aanpassing in een bestandje via notepad te doen, dat is dus niet heel speciaal.
Als je dat moet doen is t gewoon een kut game. Begrijp nooit dat devs een resolutie of framerate cap in een pc game gooien.
Jup Die komt vast nog wel. Ooit We hebben op de eerste Xbox die GTA Trilogy gehad, dus ik denk dat R* nog even wacht tot ze weer zo'n verzameling uitbrengen.
Ik vind het echt gruwelijk, voor mij een reden om de game nog eens te halen. Graphics zou alleen niet genoeg zijn voor mij. Sent from my iPad using Tapatalk
Dope! Tof dat je dus ook cover kan nemen in third person terwijl je wel rondloopt in first person dan. R6 Vegas achtig in die zin.
Net ook even zitten kijken en ziet er zo toch wel erg dik uit. Voor enkel gfx update zou ik hem niet nog eens halen. Maar 1st person voegt zo behoorlijk veel intensiteit toe.