[XOne] Lords of the Fallen

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 11 feb 2014.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Yep dat was het! Ik zit nu in die catacombs maar volgens mij is het niet de bedoeling dat je zo snel daar al heen gaat he? hehe

2. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Vind het trouwens echt een prima game! Soms ook uitdagend en de game pusht je ook om b-wegen te nemen voor loot. Heb mijn tv wat beter ingesteld en de game loopt nu een stuk soepeler!
    Ga mij hier wel even goed mee vermaken :)

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Daar was ik ook al heel snel heen gegaan en dat was echt zwoegen daar beneden :eek: Vooraal de boss daar, die vond ik behoorlijk pittig ...

Op internet gezien dat mensen ook aorange quality weapons kregen, ik heb nog niet beter dan purple gehad. Heb wel twee puntjes in luck gestopt ...

4. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    daar liep ik ook eerst heen,... maar na een paar try's daar maar weer weggegaan,... wel kun je "my axe" daar vinden.... bruut ding :cool:

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik had doorgezet en alles in die area gecleared inclusief die boss. Inderdaad My Axe geloot en sindsdien is het een ander verhaal :) De Worshipper in de graveyard was een eitje met die Axe :)

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Er is een patch voor de PC versie, brengt de game op v1.2

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ok dan, die axe dus. Ik ben echter een medium build en gebruik vooral die Monk Staff omdat die lekker snel is. Maar opzich zou een axe nog wel moeten kunnen voor een medium build toch? Mijn build begon met een ware hamer.

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ben weer een stuk verder en nog steeds niks beters gevonden als My Axe. Wat runes erin en STR omhoog en Wham Bam! Thank you M'am :)
    Liep gewoon met 47k experience rond, iets van 1.85 multiplier, dat tikte lekker aan :) Nu toch maar uitgegeven. Kreeg er nog een trophie voor ook: Had de infiltrator verslagen met al die exp op zak !

Zou ik ooit nog een merchant tegen komen ??

EDIT
    Echt super die directe upload naar YT!

9. carnage NL

carnage NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit een spel om een next gen voor te kopen?

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Holy shit dat ding is mega sloom, maar wel krachtig. Waar precies in Catacombs kom je die tegen? Heb sowieso zo vroeg in het begin al moeite met die dudes met grote schilden daar, damn.

Speciaal een console halen voor deze game? Nee man, dat vind ik niet. Echter komen er nu wel steeds meer andere toffe games bij, die het 't wel echt waard maken. En dan kan je Lords kopen. :)

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Moet je zien op het eind van dat filmpje hoe ik die boss sloop! Die Axe is echt zo bruut!

Rienbu vindt dit leuk.
  12. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    betreft merchant,...
    zo gauw je volgens mij door een portal gaat zit/staat die aan het eind van een brug,... volgens mij kun je hem bijna niet missen...
    daarna, kun je upgraden bij aantal aambeelden..

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Dat is de smith, die heb ik uiteraard niet gemist :) Maar er is dus geen merchant om je stuff te verkopen/ruilen voor exp ofzo ?

14. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    nope geen merchant gevonden...

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Eerste DLC aangekondigd

16. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Kan je beter nog heel even wachten met verkopen. Misschien is het wel een toffe DLC?

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mja, 2 1/2 uur content. Weet niet of ik dat interessant genoeg vind. Maar eerst nog maar eens uitspelen ...

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Kun je doorspelen na het eind gevecht ?

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Om mijn vraag maar zelf even te beantwoorden: Nee, na de final boss kun je alleen NG+ doen.

Uitgespeeld! Best veel backtracking gedaan om alles te vinden, alle secrets, alle locked doors, etc. Blijkbaar 1 proving grounds vergeten en er is een deur die ik nog steeds niet open krijg. Verder heb ik denk ik zo ongeveer alles wel. Backtracking was niet erg in deze game. Wereld zit wel ingenieus in elkaar. Alles is interconnected, erg mooi gedaan. En steeds open je weer shortcuts, locked gedeeltes, etc ...

Heavy Armor + Two handed werkt echt super in deze game. in DS kon ik daar nooit goed aan wennen en ging ik voor light armor en light sword. Hier full heavy armor all the way en wapen lekker two hander :) Qua normal mobs vind ik de game leuker dan DS. Zitten van tijd tot tijd echt pittige tussen. En je moet altijd opletten, je bent zo dood :)

Al met al prima mee vermaakt, zeker een 8 waard. Ga nog een stukje NG+ doen, maar niet lang, kan de wereld nu dromen, dus echt veel vind ik er dan niet meer aan. Valt niks meer te ontdekken.

Voor filmpjes van mij : https://www.youtube.com/channel/UCgIN7GQJZPoMMUgLseE5Ztg

20. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Ben nu bij de baas champion.. en hij is echt heel erg snel, krijg 'm voor geen mogelijkheid dood. Moet ik een hogere level zijn, wil ik 'm dood kunnen maken?

Deel Deze Pagina