Speelt lekker imo. Was gister dagje vrij. Level 44 nu. Met Dubbel XP gaat het echt snel. Hoogste killstreak staat bij mij alweer op 22 Eerste Ruthless medal is binnen.
Betreft de MP "When pixel-counting screenshots gleaned from all 13 available stages, the 1360x1080 resolution is a constant fixture. Even with non-intensive, small maps featuring no players on-screen, the Xbox One refuses to increase its native frame-buffer dynamically based on load. Meanwhile, the PS4 remains locked at full 1080p, just like its campaign counterpart" Leuk die dynamische resolutie... echter alleen voor de singleplayer.
IK heb gister 1 potje gespeeld. Speelt lekker. Grafisch ver ondermaats. Speelde zo'n resort map by night met neonlichten. Leuk en aardig dat gezeik om 1080p, maar als het niet mooi is is het in 480p niet mooi, maar ook niet in 1080p. Het mooiste wat ik in 1080p gezien heb blijft Mario Kart op de Wii U. Met ook nog eens 60 frames per seconde.
Het ziet er allemaal inderdaad zo vlak belicht en zo ongedetailleerd uit (behalve de nieuwe character models in SP) dat een hoge resolutie voor mn gevoel weinig toevoegt, het is niet alsof je meer detail gaat zien. Want dat is er niet
Vergeleken met Destiny ( wat naar mijn idee ook veel beter moet kunnen, want multiplatform) was het echt even slikken. Vanavond verder checken. ;-)
Vroeger zat er bij cod dat je kon bepalen. Wat voor soort games hij ging zoeken in regio's. Waar hij online matches ging zoeken in de regio Europa en amerika enzo ? zit dat er nog in of kun je dat nog ergens instellen ?
Serieus ? Dus dat komt met Dlc wil je zeggen pver welke regio je kan zoeken zoals steeds in europa spelen ?
Ik hoor trouwens weinig tot geen voetstappen van tegenstanders terwijl ik wel regelmatig reacties op mijn voetstappen zie in de gamewinning killcam. Horen jullie het wel? Ik speel op ps4 met astro a50 en in andere cods hoorde ik ze wel.
Ligt eraan wat er in de game gebeurd. Als het te druk is hoor ik het ook niet. Maar over het algemeen hoor ik het goed. Heb Turtle Beach X42 speel op Xbox 1
Nope! Voetstappen hoor je TOTAAL NIET! Ik snap het hele gedoe rondom 'dead silence' dan ook niet? Waarom zeuren om 'dead silence' als iedereen al automatisch 'dead silence' heeft! WTF!? Dit is ook mijn grootste irritatiepunt van COD:AW, je hoort letterlijk helemaal niemand (behalve je eigen voetstappen). Dit is echt bullshit! Zelfs als iemand over je heen boost, hoor je het nauwelijks (alleen als je stil staat hoor je het heel zacht). Dit moeten ze echt fixen, want dit is de reden van de 'in de rug geschoten worden'' kills. Voordat ik COD:AW in mijn handen kreeg was mijn doel een K/dDvan 4.0. Ghosts had ik 3.8 en MW3 op een gegeven moment 4.5 (maandelijks). Ik moet dit echt bijstellen tot 3.0 op Advanced Warfare, want je gaat zo fucking vaak dood. Dat komt niet omdat ik slecht ben, maar omdat ten eerste jijzelf en de vijand overal spawnt (ik heb letterlijk mensen voor mijn neus zien spawnen) en ten tweede omdat je helemaal niemand hoor, wat bullshit is want zo'n zware exo-skelet laat staan het boosten zou je gewoon moeten horen. Ten derde de lag. De ping bars zijn ''all over the place'' en als ik soms gekilled wordt, heb ik het gevoel dat ik helemaal niks had kunnen doen (wegboosten, bukken, terugschieten) terwijl mijn reactietijd normaal gesproken best goed is Als ze deze drie issues fixen (lag, spawns, footsteps) dan is het gewoon een goede game! Het boosten geeft een andere dimensie, en ik heb gemerkt dat afwachtend spelen, voor een raampje wachten tot iemand langs komt je de nek om doet. Als ik agressief speel haal ik betere scores en hogere K/D (3.0+). Zijn er mensen die Team Deathmatch spelen? Ik zoek wat gasten om samen mee te knallen. Zo ja, add me dan ff: FENIKX
pfff als ik lees dat sommige KD ratio's hebben van boven de 3.0 dan krijg ik het idee dat ik er geen sodemieter van kan. Of spelen jullie vooral hangend op een plek of met snipers? Anyway ik ben voor het eerst in een cod niet in staat om standaard positief te scoren en swing van extreem slechte potten (gisteren een 2-12 als dieptepunt) tot matig positieve potten (gisteren een 13- 8. Het gekke is dat ik niet het idee heb de ene pot beter te spelen dan de andere. Ik ken de mappen nauwelijks na 3 uur spelen en lijkt wel of ik standaard te laat ben. Het bizarre is ook dat ik in de killcam mezelf vaak nog helemaal niet ziet schieten terwijl ik toch echt in een wederzijds vuurgevecht zat met mijn vijand even daarvoor... Het voelt voor mij nog als een loterij of ik pak het qua stijl helemaal verkeerd aan. Scoor dus nu een zwak gemiddelde KD van 0,7... In titanfall voelde ik me een koning en stond ik op een gegeven moment telkens 1e/2e of minder uitgezonderd 3e. Daar mag ik nu nog niet aan denken iig...
haha heb ik precies zo, kom nog niet boven de 1 uit! wat ook al eerder aangegeven is, vijanden komen van alle kanten... onder, boven, voor en achter ik speel eerst maar eens de classic tdm om de maps een beetje te leren kennen en te kijken welke wapens en perks mij het beste liggen! daarna komt het exo gedoe wel haha ondanks dat ik redelijks slecht speel nog vind ik het wel soepel spelen, tot nu leuk spel waar ik me na blops 2 (ghost was ik snel op uitgekeken) wel weer even mee ga vermaken!
Ik hoor allemaal dat er een app is voor CoD Advance Warfare? Krijg hem niet gevonden. Toen zei een maat van mij dat je een code hebt gekregen met Pre order oid? Die zal ik dan ook wel hebben maar waar moet je die invullen? Zo grappig dat mensen zoveel hechten aan KD. Het is public... lekker boeiend. Een campende naab kan ook een KD krijgen van 4.0. Zegt niks over hoe goed dat je bent. Gister zitten klote met maten in Hardcore, express voor elkaar kogels lopen etc, lekker interressant dat je KD ervan weg gaat...