Mijn nieuwe squad: http://www.futhead.com/15/squads/7383130/ Heb voor Eto'o gekozen i.p.v Oscar voor de shooting. Mijn 2 spitsen zijn rete snel dus kan mijn CAM wel iet wat langzamer zijn als hij maar goed kan knallen. En 85 shooting is heerlijk.
Lekker teampie hoor! We krijgen trouwens tot de 16e een daily gift van EA. Had vandaag een bronzen pakketje! Ik zou dan dit doen: http://www.futhead.com/15/squads/7386877/
Haha, ach ik ga er van uit dat je tot de 16e ook nog wel een x wat meer coins krijgt van ze.. Op m'n andere account heb ik 2 silver packs en 250 coins gehad, het kan dus nog slechter
Kan iemand mij misschien van tips voorzien?gaat om de tacktieken daat zit ik al poos mee te klooien dit is wat ik heb. Opbouwennelheid gebalanceerd passen kort positionering vrije vorm Kansen creeren passen normaal voorzetten veel schieten veel positionering vrije vorm Verdediging Druk normaal Agresse druk zetten Breedte team normaal Lijn van verdediging afdekken Speel 4321 of 433 is er iets wat ik zowieso verkeerd doe?
Ga toch weer voor 5212 formatie,laatste dagen 4312 4321 433 soorten uitgeprobeerd maar krijg teveel goals tegen en ik ben geen held in dat nieuwe verdedigen dus dan maar zo.Zou Walcott met Oxladd Chamberlain goed spitsenkoppel zijn?
Cole vind ik dit jaar niet goed persoonlijk, niet snel genoeg en compenseert dat ook niet met z'n 69 strength, zou daar persoonlijk Evra neerzetten, heb je ook nog is 2 groene lijntjes erbij Richards is in aanvallend opzich ook nutteloos, maar gaat wel veel naar voren door z'n High/med workrates, met bijvoorbeeld Maicon kan je aanvallend nog iets forceren met z'n 87 crossing, maar Richards kan aanvallend helemaal niks en in verdedigend opzicht vind ik hem gelijk aan Maicon.
RB eigenlijk Maicon in zetten. Stuk fijner als Richards vind ik. En @Niema94 ik vind Cole wel relax... Heeft bij mij lange tijd gespeeld. Vandaag 5K goud pakketje gekregen van EA, helaas niks erin haha. Maar wel 1K aan quick sell, wat contracten en 3 items op de transfermarkt. Free = het beste haha
Gisteren een paar potjes gespeeld met het volgende team. Het loopt voor geen meter en snap er niets van. Één voor één prima spelers, maar het team functioneert niet. James komt amper voor in het spel, Guarin is matig en de verdediging wordt in het kontje genomen door iedere snelle spits. Chiellini verliest de gaarste duels. Vijf potjes gespeeld, drie gewonnen en twee verloren. Drie keer op het randje gewonnen en twee keer onverdiend verloren (zoals 10 schoten voor, 2 tegen en dan 2-0 verliezen door goals in de laatste 5 minuten). Grrrr, frustratie. Dan maar kijken naar een team met snellere spelers..
Damnnnnn.. Ik vergeet nog wel eens een kaartje heel goed te bestuderen voordat ik hem koop.. Wilde namelijk Ramires kopen om m'n team compleet te maken, met als Chem Bewaker.. Stond er precies 1 op, voor 34.000 coins.. Gelijk gekocht natuurlijk.. blijkt die als positie SPITS te zijn Nu moet ik dus de volgende positiekaartjes kopen: SP > CA (ong. 1200) CA > CAM (ong. 1400) CAM > CM (ong. 3400) CM > CVM (ong. 1800) Extra kosten, ongeveer 7800! Holadiejeee! Denken jullie dat er nog iemand zo stom is om Ramires als SP te kopen?