ik zou wel willen maar kan niet ik kom voor een vrijdagavond 2 man te kort . dus wie wil met 4 oldskoolsers aan de slag vrijdagavond om 22:45
het is ver voorruit maar om die tijd kan ik meestal wel , heb de raid pas 1x gedaan ( normal ) en zat niet in de 'teleport' groep lvl29 Titan , heb 3 void wapens ( primairy and special zijn raid wapens ) , nog niet full upgrade maar daar ben ik mee bezig GT : Schil1
Mannen, zaterdagavond aanstaande lopen wij de raid op normal. Voorlopig waarschijnlijk 4 man dus sowieso nog 2 nodig en wellicht 3. Wie heeft er zin om aan te haken?
Zijn er toevallig nog ervaren mensen die vanaaf een raid gaan doen op hard of normal?? Ik ben samen met een ander allebij lv29 Xbox one.
Wij zoeken nog 3 man voor een normal raid vanavond. Het liefst mensen die de eindbattle met Atheon snappen. We starten om 19:00. Wellicht doen jullie mee Bulletproof010? Voeg mij maar toe op de One met gamertag: FrangsterNL
Ik doe mee! Kzie raaf ook die mee doet zalt ff kortsluiten met me maat ofdie 19:00 haalt maar k ben er zo ie zo bij en weet wat er gdaan moet worde!
Top! Ik wil graag om 19:00 starten, dan kunnen we rustig aan spelen. Ik kan tot ongeveer 23:00 spelen vanavond.
Als je na de raid ineens ziet bulletproof010 left the party dan ligt die box ergens 3 verdiepingen lager op de straat en hebk wederom niks gekregen
Zijn er nog meer mensen die misschien vnvnd/morgen de raid willen doen? Add me maar, GT is DarkSideNL op X1 lvl 29 titan, 28 Warlock en Hunter - al vaker uitgespeeld