[XOne] Dragon Age: Inquisition

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2011.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ik heb echt 0,0% hype, terwijl ik veel plezier had met voorgaande games. Echt een been there done that gevoel, echt niks nieuws of anders. Wel benieuwd naar het verhaal van (Blood) Mages en dacht Templars? Was echt meest boeiende uit voorgaande games.

Dit jaar sowieso niet en begin 2015 al het veel betere Witcher 3. Ooit misschien, maar denk dat niet eens.

2. Fantastic

Fantastic Guest

Gewoon deeltje 1 eerst spelen. Deel 2 moet ik zelf ook nog doen.

Bij BioWare games halverwege de serie instappen zou ik in ieder geval nooit doen, maar het kan wel.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Damn dude....dat is wel heel negatief. Wat nou als de reviews alleen maar 8'en en 9's geven? :). Ik ben ook niet crazy hyped voor deze game, maar eerlijk gezegd ben ik dat nog voor geen enkele game. Kijk er gewoon naar uit. Zo te zien gaat DAI wel bijna alles rechtzetten wat DA2 verkeerd deed, en dat was nogal veel. Misschien kijk je er straks anders tegen aan wanneer mensen hier hun impressies plaatsen.

4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, ik heb dus helemaal niks met de Witcher....vond 2 maar een saaie game.

Dragon Age is toch echt wel wat levendiger qua karakters en wereld enzo.......

Deze game gaat mij lang zoet houden.:cool:

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    TW3 wordt echt game of the century! En nee, ik ben niet hyped :D

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Angry Joe toont DAI en geeft zijn impressies. Leuk om eindelijk eens die X1 versie te zien.

Yellow 13 vindt dit leuk.
  7. Fantastic

Fantastic Guest

Nooo. Door dit filmpje twijfel ik over een archer als eerste character. Ziet er vet uit. :eek: Maar een Dalish elf ranger is zo standaard.

8. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Stoked. Fijn om te zien dat dit vooral op DA1 lijkt, met de combat van DA2 (wat prima is). Goed dat ik deze preview heb gezien. Ben nu al een stuk positiever.

Yellow 13 vindt dit leuk.
  9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Same here. Ik heb er enorm veel zin in en zie nog steeds niet waarom mensen niet een beetje hype hebben. Alleen al die Keep waarbij je alles tot in het kleinste detail alle verhalen en gevolgen kan instellen vind ik al een revolutie in de game industrie. Zelfs Mass Effect had dat niet en dat komt ook van BW, al had Mass Effect wel als eerste gevolgen van geïmporteerde save games. Bij DA II kon je trouwens ook al een voorgekookt verhaal kiezen met standaard gevolgen. Dat vind ik al een reden om zo'n mooie serie in de gaten te houden. Het zou tof zijn als ze ook zoiets gingen doen met de Fallout serie, tot de DLC aan toe, dan heb je echt iets om naar uit te kijken imo.

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik twijfel echt of ik deze gelijk moet halen. Dit soort RPG's zijn niet gezond.

11. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Het spel doet mij helemaal niks, maar ik ben ook geen fan van rpg's.

Elder scrolls vind ik zelf ook geen zak aan.

12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Als je niet van RPG's houdt, dan houd het snel op inderdaad :+

13. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Precies, maar ik twijfelde ivm de 4 player Co op.

Dat lijkt me wel leuk, maar de rest van de gameplay gekeken en ook dat zint me niet. ;-)

Mass effect daarentegen.....

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Mass effect is ook gewoon een RPG, maar misschien wat meer story gericht en natuurlijk een compleet andere setting

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Klinkt goed voor de explorers onder ons:

16. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Misschien heb je meer met de SF setting? Beide series hebben namelijk veel gemeenschappelijk.

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Deel I was een echte RPG ja, deel II zeker niet en deel III is een mix van de eerste II.

18. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Beter koop je EA Access voor 1 maandje en je kunt de game als trail spelen voor 6 uur lang, de data blijft bewaard als je hem dan aanschaft.

19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik weet niet of het naar mij is gericht, maar EA acces is toch alleen op de x1? Ik wil dit op de ps4 spelen

20. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Iedereen :) ma'ja EA acces is wel X1 only, al zou je hem alsnog op die manier kunnen proberen en overnieuw beginnen op de PS4.

Deel Deze Pagina