Hmm...
Je hebt wel echt een counterteampje, als je dan niet op die manier speelt kan het inderdaad wel is tegenvallen.
Als je van balbezit voetbal houdt dan ik zou je teampje wel een beetje aanpassen, een dominantere formatie is dan geen overbodige luxe.
Om je een idee te geven, ik had een tijdje terug zelf dit team ( zonder de Serie A spelers ) en het speelde echt heerlijk.
-Elke wedstrijd 55%+ balbezit
-Constante pressie
-Veel spelers met hoge passing en zelfs rond de 16 van de tegenstander kwam vrijwel elke pass aan, en zo nu en dan ook nog is heerlijke combinaties tussen de 3 CAM's voorin (Overigens alle3 met Hunter kaartje)
En last but not least, veel goals
PS: Had uit me hoofd 8 wins 1 loss met dit team maar en bij die ene loss had ik hem gelijk verkocht, ja heel erg ik weet het maar ik kan nooit lang met 1 team blijven spelen, meestal na een wedstrijdje of 6/7 heb ik het wel een beetje gezien en als ik dan ook nog is verlies staan ze allemaal alweer op de transfermarkt
James was overigens juist 1 van m'n uitblinkers op deze positie, scoorde vooral veel goals, Modric strooide met heerlijke steekpassjes en Isco dribbelt echt zoooooo chill en is best wel doelgericht. En benzema tjaaa, daar ik hoef niet veel over te vertellen
Laatst bewerkt: 6 nov 2014