[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nog snellere?! Man het spel klopt gewoon niet.. Blijf masr geloven dat er geen handicap in zit. Ik heb nu 760 k, maar geen idee wat voor team ik ga maken. Zodra ik een hoge rating team heb zijn de passjes niet meer hard en strak en voelen mijn spelers houterig aan.

2. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Ja het spel slaat gewoon nergens op. Ik loop gister een op een op de keeper af met Cuadrado (93 pace), en hij wordt gewoon ingehaald door Mathieu (CB met 76 pace) die 3 meter achter hem liep. Klopt helemaal niks van...

3. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dat vind ik eigenlijk niet eens zo vreemd. Manier van dribbelen en fitheid hebben namelijk invloed.

4. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Nou als iemand 93 pace heeft dan moet ie toch echt sneller zijn dan iemand met 76 pace. Daarbij gebeurde dit door de hele wedstrijd heen dus met fitheid heeft het niet te maken.

5. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Als je in een rechte lijn loopt met niemand in de buurt die je kan vasthouden normaal gesproken wel. Als je echter veel van richting verandert verlies je snelheid. Ook als je spelers vaak diepstuurt zullen ze niet veel stamina hebben. Het is te makkelijk om je alleen blind te staren op Pace. Vind het persoonlijk wel grappig dat spelers als Guardado ingehaald kunnen worden, gelukkig maar want dat pace abusen komt mij de strot uit.

6. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Ik deed gister een offline toernooi op Ultimate, win ik alles makkelijk. Speel ik vervolgens een paar potjes op World Class, verlies ik 3 achter elkaar kansloos :/

7. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Dat pace abusen is inderdaad irritant. Maar als spelers als Koscielny (van mijn team) wel makkelijk eruit worden gelopen dan vind ik dat toch raar.

8. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet ook bijna zeker dat er een handicap in zit. Het ene potje kom ik lekker in mn spel, veel tikken en diep gaan. Volgende potje komen de meest simpele passes over 5 meter al niet meer aan, springt de bal continue van mn voet en haalt mn keeper de raarste fratsen uit. Zo enorm frustrerend

9. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    -dubbel-

10. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Heb nu zelf Walcott op RM, hiervoor speelde ik met Biabiany in de wissel. Beide 96 pace. Zodra hun de bal hebben is er geen houden aan, vrijwel zonder te stoppen of naar links en rechts te draaien loop ik naar de 16. Wellicht heel bagger dat ik dat doe, maar ik maak er teams met Ronaldo en Messi mee in. In het begin werd ik alleen maar overlopen door mensen die een schijt team hadden maar Messi in de spits. Kun je niks tegen doen, vol in de sprint draaid hij of het niks is, ik ben gewoon hetzelfde gaan doen. Flink wat Pace erin voorin met 2 spitsen van rond de 80 shooting. Dan een iets langzamere CAM met 85 shooting.

11. Kevacez

Kevacez PS5 GT: Kevacez

Leuk Bevonden:
    48

Hahahh mooi team heb je nu he :p

Is Eto'o IF wat op CAM of heb je nog geen potje gespeeld met je nieuw team ??

Laatst bewerkt: 6 nov 2014
  12. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    haha inderdaad :D

13. frglenn

frglenn Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft met bepaalde spelers op de gold packs vaker gehad tot er betere spelers in zaten?
    Of maakt dat helemaal niks uit haha

14. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Welk team heb je nu dan? Ik vind teams met een LM/LW en RM/RW niks aan eerlijk gezegd, ze doen zo weinig mee in het spel (of je moet gaan egoën met ze).

15. Kevacez

Leuk Bevonden:
    48
    Hij heeft nu dit team : http://www.futhead.com/15/squads/7508653/

16. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    heeft iemand nog een voorstel van een team rond de 300-350k, zonder RM/RW en LM/LW.
    Ik kom er maar niet uit, mn inspiratie is totaal weg. Misschien zijn er mensen die nog wat leuke squads hebben liggen?

17. Kevacez

Leuk Bevonden:
    48
    En ik ga me team weer aanpassen het word nu een van deze :

http://www.futhead.com/15/squads/7508998/

http://www.futhead.com/15/squads/7392922/

Welke Formatie wil je graag dan ??

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Jup, het spel is echt vercrackt. Dat ik gisteren twee potjes verlies in de laatste minuten vind ik ook weer zo typisch. Eerste potje 2 schoten tegen, 2 goals, beiden na 85e minuut. Tweede potje in het laatste kwartier binnen 5 minuten 3 goals tegen, 3x Doumbia. 'Ja hoor', denk ik dan.

Ik twijfel ook zeer om gewoon m'n goed bedoelde team met spelers die ik leuk vind (Cuadrado, Vidal, Benzema, Modric, Chiellini en Marcelo) te vervangen door één van de onderstaande:

+/- 320k door Aguëro.

+/- 25k

+/- 60k.

Niema94 vindt dit leuk.
  19. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Hmm...

Je hebt wel echt een counterteampje, als je dan niet op die manier speelt kan het inderdaad wel is tegenvallen.

Als je van balbezit voetbal houdt dan ik zou je teampje wel een beetje aanpassen, een dominantere formatie is dan geen overbodige luxe.

Om je een idee te geven, ik had een tijdje terug zelf dit team ( zonder de Serie A spelers ) en het speelde echt heerlijk.

-Elke wedstrijd 55%+ balbezit
    -Constante pressie
    -Veel spelers met hoge passing en zelfs rond de 16 van de tegenstander kwam vrijwel elke pass aan, en zo nu en dan ook nog is heerlijke combinaties tussen de 3 CAM's voorin (Overigens alle3 met Hunter kaartje)

En last but not least, veel goals ;)

PS: Had uit me hoofd 8 wins 1 loss met dit team maar en bij die ene loss had ik hem gelijk verkocht, ja heel erg ik weet het maar ik kan nooit lang met 1 team blijven spelen, meestal na een wedstrijdje of 6/7 heb ik het wel een beetje gezien en als ik dan ook nog is verlies staan ze allemaal alweer op de transfermarkt :+

James was overigens juist 1 van m'n uitblinkers op deze positie, scoorde vooral veel goals, Modric strooide met heerlijke steekpassjes en Isco dribbelt echt zoooooo chill en is best wel doelgericht. En benzema tjaaa, daar ik hoef niet veel over te vertellen ;)

20. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Formatie maakt me niet zoveel uit, ben er altijd voor in iets nieuws te proberen! Echter zoals gezegd gebruik ik amper LM/RM RW/LW tijdens wedstrijden, dus een opstelling zonder deze posities zou fijn zijn!

Deel Deze Pagina