mijn collega vraagt net een code aan en krijgt gelijk een mail en ik heb er nog steeds geen 1 als iemand er nog 1 heeft voor de One dan graag PM Edit : nvm , heb die XD-sense gebruikt ,thanks !
Je vraagt een Xbox code en je krijgt een pc code. Nu vroeg ik een PS code en kreeg de Xbox code. Ach gelukkig alle platforms.
Tot wanneer kan je de beta testen? Ik lees alleen dat je je code voor donderdag 6 november 23.59 moet activeren, maar lees niks over de beta periode.
Moet je die code toegemailed krijgen? Had van de week wel een mail gekregen dat ik speciaal uitverkozen was om deel te nemen, maar vandaag nog geen code gezien. Zou deze game graag even willen testen voor ik hem bestel .
Heb je een Xbox One ?? zo ja ik heb nog een code over Of iemand anders die een Xbox One heeft stuur me PM dan krijg je de Code
Yes en graag! Mocht ik nog een code krijgen dan zal ik hem hier posten, maar ik lees dat hij voor vanavond 23.59u geactiveerd moet worden. Meende gelezen te hebben dat het tot 10 november duurt.
42 minuten om van waar je begint via vegas naar los angeles te rijden vind het tot nu toe erg lekker rijden!
De beta is voor 80% gedownload nu en hij is te spelen...maar ik krijg meteen een melding dat de services unavailable zijn. Moet ik maar gewoon wachten tot hij klaar is met downloaden of hebben jullie dit ook?
Hoor van meerdere mensen dat de servers nog niet werken wanneer de download nog niet klaar is, weet niet of het wel werkt als de download klaar is.