The Crew

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 12 jun 2013.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Tja ieder zijn ding mensen. Met de demo van FH2 had ik gelijk al fun en na 5 minuten, hooguit 10 was ik gewoon klaar met The Crew. Het doet mij echt helemaal niets. Grafisch vind ik hem echt ondermaats, sorry.

2. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Vond Horizon ook direct leuk en deze niet. Heeft vooral te maken met de feel van de auto's en toch ook graphics.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Exactamundo!

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Eerste wat me opviel waren de graphics, vind ze alles behalve nextgen worthy, ziet eruit als een PS3/X360 game. Nog belangrijker vind ik de feel van de auto's en die vind ik echt niet ok. Zwabberd en voelt zielloos aan. Enige interessante is het concept van de game, de schaal van de game dus. Nee, geef mij Forza Horizon 2 maar.

5. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Wel jammer eigenlijk dat het zo tegen valt. Met FH2 had ik de smaak van racegames weer helemaal te pakken. Ik zat zelfs even te twijfelen om een stuurtje te kopen met het oog op de release van The Crew en Project Cars. Ga nu toch nog maar even wachten op PCars.

6. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Jammer misschien dat het er minder uit ziet maar dit vind ik toch wel mijn opvolger van Test Drive Unlimited!
    Het speelt gewoon lekker weg en de map is niet zo klein als FH2.

Hebben jullie wel langer dan 10 minuten gespeeld, setting op hardcore, manual.
    Er zijn genoeg controls opties om het naar jouw smaak te maken. Meer of minder dead zone, sensitivity.

7. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Vandaag of morgen ook even testen! :)

8. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Default speelt heel vervelend idd. Echter kan je dit in options gewoon aanpassen. De auto reageert met volle balk wel gewoon goed en rijd heerlijk. Spel was meteen een stuk leuker.

9. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik was 'hard' aan het werk tot 23:00 :+. Morgen ben ik vrij, dus misschien.... :+

Ik heb ook al enkele uren in de PC beta kunnen stoppen en ik had ook echt een TDU gevoel, grafisch niet de best uitziende game, maar wat speelplezier betreft kan ik er genoeg uren instoppen. Samen met mijn Thrustmaster TX 458 + Shifter (mocht die ooit een keer binnenkomen, god mag weten wat Thrustmaster aan het doen is in die fabriek van ze :+) settings idd op manual + hardcore en deze game is voor mij al geslaagd!

10. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Ik ben nog steeds lekker aan het cruisen. :cool:

11. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Kan je de voortgang die je boekt in de beta ook meenemen naar het volledige spel of moet je straks alles weer opnieuw doen?

12. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Reken maar op een reset.

13. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764

Inderdaad, zoals ik al zei, het begin van de game geeft een totaal verkeerde indruk. Ga maar eens spelen met de settings, manual shifting, hardcore, en ga maar eens een stukje cruisen richting Los Angeles. Dan zie je ineens een totaal andere game i.p.v. het grauwe begin.

De hele atmosfeer verschilt ook van oost tot west kust.

Ik heb het idee dat ie er op de PS4 toch mooier uitziet hoor, ik irriteer me mateloos aan die kartels van hekjes onder andere. Ik heb hem sowieso op de pc al ge-preordered op steam maar wil hem ook graag op een console.

Oja... en New York ingame is H - U - G - E !!!!!!!!!!!!!!

Laatst bewerkt: 7 nov 2014
  14. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Nouja, nog steeds geen code binnen, terwijl ik toch volgens de site een code opgestuurd zou moeten krijgen.. Iemand nog een ps4 code voor me? :$

15. Marcelinho_NL

Marcelinho_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    61
    Dat heb ik gedaan maar ik vind dat de auto zo glijd over het wegdek in bochten. Alsof je op ijs rijd soms

16. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Maar je speelt zeker vanachter de auto view?? Iedereen die met die view speelt klaagt daarover, dat vind ik zelf ook.

Aan ieder, switch naar de hoodview en dit probleem is opgelost!

Marcelinho_NL vindt dit leuk.
  17. Marcelinho_NL

Leuk Bevonden:
    61
    Ja maarja dat moet niet de oplossing zijn lijkt mij toch ? Hoort op alle manieren normaal te zijn. Ik ben graag iemand die een beetje het overzicht houd van achter de auto of graag in de cockpit. alleen de binnespiegel werkt niet :eek: geen zicht in..

18. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Dat viel me ook al op idd, ik rij zelf manual shifting en vanuit de cockpit, dus vind het vrij storend dat de spiegels nog niet werken. Ga ervan uit dat dit in de volledige versie wel werkt.

Marcelinho_NL vindt dit leuk.
  19. Marcelinho_NL

Leuk Bevonden:
    61
    Wat ik ook jammer en vervelend om te zien is de draw distance. Je ziet sommige momenten gewoon hele lelijke omgevingen en stukken omgevingen in de verste bij komen. Op de Pc kon ik las vegas op een hele mooie afstand al zien liggen in de avond met zijn lampjes enzo maar dat vind ik hier een heel stuk minder. Maar zodra je ergens gewoon stil staat is de omgeving rondom de auto echt prachtig!!

20. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Dat is ook wat ik me herinner van de PC beta, die view van achteren heeft zo'n debiele camera dat het sturen ook niet fatsoenlijk werkt. Gelukkig gebruik ik eigenlijk alleen maar hood/dashview in racegames, dus voor mij geen probleem :+.

Deel Deze Pagina