Campaign cod uitgespeelt. Wel een enorm vette Campaign zeg!!! En de filmpjes zijn uitermate goed gemaakt zo mooi!! Alleen online is echt bagger met ping gaat helemaal nergens over zo speel je de sterren van de hemel!! En zo raak je helemaal niemand meer.... 50mb internet komop
Ik denk dat ik de campaign nog even uitspeel en hem dan in de verkoop doe, online is niet te doen. IK kreeg net een headshot hitmarker op iemand met die RW1 (oneshot pistol) en ik moet continu clips in mensen pompen, terwijl ik nog geeneens een bloodsplatter op mijn scherm krijg maar gewoon instantly kapot ben steeds. Heb het nog even geprobeerd, maar dit is echt pure pure onzin. Het is ook allemaal 1 om 1 bijna als je al die mazzel hebt, amper killstreaks en iedereen zet maar gewoon 3 attachments op hun gun waardoor als je het niet doet je het lekker kunt vergeten.
Ik heb eergisteren een clipje opgenomen toen ik twee keer gesniperd werd binenn 20 sec en die gast die mij kilde schiet gewoon 2 meter naast mij... Oftewel dikke onzin. Ga even kijken of ik dit hier gepost krijg. edit: Helaas lukt dit nu niet omdat ik niet thuis ben
http://xboxclips.com/index.php Hier even je gamertag invullen en zie je je vids. Deze denk ik? http://xboxclips.com/video.php?uid=...e NL&vid=f9986a01-0403-4797-bb8e-f3d17bc35b26
Wat is dit wennen na een hele tijd Destiny zeg. Kreeg bijna hoofdpijn van de snelheid van draaien...... Hahahah, maar de sp stelt mij in ieder geval teleur, wat wil zeggen dat ik het niet meer interessant vind.
Servers van cod zijn ook klote u volgens mij heb 3 keer moeten proberen met inloggen net...... Maar nu waren er voor de zoveelste keer in korte tijd problemen met xbox servers zie ik. Begint erg vervelend te worden nu.
Dat verklaart een hoop!! Maar de services van xbox zijn ook beetje over de nek weer zag ik. Bedoelen ze daar dit ook mee dan ?
Nee daarmee bedoelen ze dat Sledgehammer en Bungie iets aan het doen zijn op de Xbox platforms. Of Activision. Van beide de publisher dus dat is geen toeval.
Hee wist niet dat dit mogelijk was om dat daar te zien . Ja dat is em, redelijk bizar he, althans dat vond ik!