Nee helaas is rogue alleen voor 360. Maar wie weet over een jaar een remake. Had hem graag gespeeld op de one. Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Jep same here, Roque lijkt me erg leuk en ik wil eigenlijk geen AC missen, Ubi kennende zullen ze dit ook wel doen wat dat zijn dan weer extra inkomsten.
Mwoah, Rogue trekt me niet zo. Te veel in de stijl van Black Flag, terwijl Unity daar juist weer een beetje van afstapt. Maar goed, vroeg of laat zal er ongetwijfeld wel een poort van komen voor de next-gens.
Rogue zullen ze wel als download titel gaan uitbrengen, het is Ubisoft die willen wel extra cashen het zou me ook niet verbazen als we de pre-sequel van borderlands binnenkort ook op de next-gen krijgen.
Raar gedoe. Maar ga naar deze site, klik op de banner en log in met je uplay account. Krijg je over een tijdje een code voor een extra missie, wapens en armor. http://assassinscreed.ubi.com/en-US...m_source=facebook&utm_content=other&utm_term=
Raar of niet. Maar ik ben blij. Weer wat extra's. Top bedankt voor de tip. Heb jij de mail al gehad met de code Hybrid? Bedoel ik.
Zit even een stream te kijken en grafisch is het echt mooi maar gameplay ziet er retesaai uit.. Same ol' Ubi recept.
Ik heb daar nooit echt moeite mee eigenlijk. Misschien omdat ik nooit echt Ubi games koop zoals Far Cry, Watchdogs etc. Meestal is het AC. Daarnaast heb ik weer zin om door een grote stad te rennen. Ben blij dat ze weg zijn van die boten. Livestream. Begint om 18:00 Damn. Die crowds zijn huge.
Zijn ook positief op de stream. Super grote stad en heel veel missies. Vooral de nieuwe free run voor naar beneden vinden ze super. Want dat was altijd wat apart en nu is het vloeiend naar beneden met toffe moves.
Ach ik zie de reviews van de week wel verschijnen, nu zo veel mogelijk video's ontwijken de komende dagen. Van de week aan de slag!