Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    True, TLOU was ook een remaster. Maar deze valt mi toch wel in een andere categorie. Het is wel de remaster, der remasters zeg maar ;)

De laatste Forza en Sunset zijn ook onlangs uitgekomen.

2. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Sunset Overdrive is erg vet, geniale game!

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Als PS4 bezitter moet ik toch beamen dat ik op dit moment waarschijnlijk meer plezier met een One zou hebben. Maar goed, ik weet dat de echte klappers nog moeten komen op de PS4, maar de One doet het nu wel even wat beter, leukere games vind ik. De PS4 heeft nog geen enkele echte nieuwe game die indruk maakt (TLoU blijft een remake, hoe geniaal ook). Infamous SS was natuurlijk niet denderend, afgezien van de graphics.

Daar komt bij de PSN echt ruk is, en dat zorgt er toch voor dat ik best weleens mijn PS4 zou kunnen gaan verkopen en een One haal. Maar goed, ik wacht nog even om te kijken wat 2015 gaat brengen op de PS4.

Insane/Erret en X-Junk vinden dit leuk.
  4. Numberless Zero

Numberless Zero Member

Leuk Bevonden:
    19
    SO is absoluut een geniale game, echter die Remakes tja had Halo ook gepreorderd maar deze gecancelled, ben die Remakes/remaster en HD upgrades toch wel zat.

Halo is toch meer been there, done that :+

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    De multiplayer niet ;) al is SO reden genoeg om een X1 te halen.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Tuurlijk wel! Kai <3

7. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Titanfall, Halo MCC, Sunset Overdrive en Forza Horizon 2 en in mindere mate Dead Rising 3 en Killer Instinct lijkt me een prima rijtje 2014 exclusives van MS.

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    DR3 is er ook voor de PC!

Desondanks een mooi rijtje! PS heeft altijd een trage start wat exclusives betreft :+

9. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Goeie, ik moet DR3 nog een keertje oppikken!

10. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    En Ryse ook nog Lethal. ;)

11. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, nou... voor een tientje dan.

12. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Sunset Overdrive had ik graag gespeeld, maar de exclusieve games van Microsoft kunnen mij niet meer bekoren. Als ik dan een Until Dawn zie op de PS4, dan zit ik watertandend achter mijn beeldscherm. De zoveelste Halo, Forza en Gears loop ik niet meer warm voor. Microsoft strooit wat met geld (Minecraft, Tomb Raider), maar er zit geen idee achter. Het gebrek aan first party studio's proberen ze op te vangen door met geld te strooien. Op dat vlak heeft Sony het imo beter voor elkaar. Je kunt je wel blind staren op de exclusives van dit jaar (waar technisch gezien Dead Rising 3, Killer Instinct en Ryse niet bijhoren, want die zijn uit 2013 ), maar zo kijk ik niet. Ik kijk naar mijn eigen voorkeuren en ik heb dan een heel goed gevoel bij de PS4. Dat gevoel ontbreekt gewoon bij de One. De laatste 5 a 6 jaar ben ik zo teleurgesteld in Microsoft dat één zwaluw (Sunset Overdrive) voor mij geen zomer maakt. Ik houd niet zo van shooters, en ik heb toch altijd het gevoel dat dit de boventoon voert op een Microsoft console.

Kevf vindt dit leuk.
  13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Helemaal met je eens. Ik staar mij ook zeker niet blind op dit jaar. Maar als je wel alleen naar dit jaar kijkt wint MS met gemak, gewoon vanwege het simpele feit dat er bijna geen exclusives op de PS4 zijn. Overigens zijn er naast exclusives natuurlijk genoeg toffe multiplats te spelen.

Maar dat neemt allemaal niet weg dat Sony onderhand wel eens los mag komen. Persona 5 zou mooi zijn :D

14. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Als Persona nou eens multiplat zou worden, dan zou ik pas blij zijn :D, al heb ik het vage vermoeden dat de persona serie een stuk toffer is op de handhelds.

15. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Ik ben begonnen met een PS4, die heb ik na een maandje verkocht met winst omdat hij toen nog schaars was. Na een aantal maanden toch weer een PS4 gekocht voor The Last of Us die ik nog nooit had gespeeld. Super game. Daarna is er voor mij niks meer voor de PS4 uitgekomen wat mij heel erg bezig hield. Al mijn vrienden gamen op de Xbox en ik heb vandaag toch een One gekocht en mijn PS4 weer de deur uitgedaan. Straks beginnen aan Sunset, een game die mij ontzettend aanspreekt. Het zou heel goed kunnen dat ik over een paar maanden toch weer een PS4 in huis heb staan maar dat zien we dan wel weer. Tot nu toe heb ik mooi kunnen spelen wat mij tof leek. Allebei prima consoles! :+

16. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Haha dit kon ik wel geschreven hebben:+

Ik kocht ook eerst een PS4, toen weer verkocht voor 600 euro, toen later toch weer een PS4 omdat ik echt The Last Of Us en Uncharted wilde spelen, maar eigenlijk slaat dat ook nergens op. Zo kan je bezig blijven natuurlijk:confused:

Blijft lastig soms hoor maar je kan natuurlijk ook niet bezig blijven. Begeven moment moet je wel een keuze maken vind ik:)

17. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    En nu koop je een One. :+

18. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Toch maar even niet=(

Helaas werkloos en eigenlijk koop ik de One dan weer alleen voor Halo:+

19. Numberless Zero

Numberless Zero Member

Leuk Bevonden:
    19
    Microsoft heeft dit jaar goed uitgepakt met exclusives, maar als je kijkt wat Sony heeft begin 2015, dat is absoluut niet mis.
    Zoals ik al eerder zei heeft Microsoft begin 2015 geen noemenswaardige titels (echter zal ik nog wel maanden nodig hebben om de games uit te spelen die nu uit zijn) en daar kan Playstation weer een slag slaan, eind 2015 ook nog Uncharted..

20. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik denk dat MS nog wel met verassingen gaat komen en ik persoonlijk wacht op Gears van oude rot Rod. Net als Halo kan ik echt niet wachten op een keiharde Gears! :cool:

@Vault-Boy: Aha, logisch dan inderdaad! Maar misschien zie ik je toch ooit nog in Halo! :p

Deel Deze Pagina