[Multi] Assassin's Creed: Unity

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 22 mrt 2014.

1. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Mss ook het beste om idd zo weinig mogelijk Ubi games te halen zodat de AC games leuk blijven

2. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Ziet er weer gaaf uit. Denk dat ik voor melee en ranged ga. Maar kisten unlocken is ook wel wat..

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ben vooral benieuwd naar twee dingen...want grafisch gezien ziet het er gewoon in orde uit.

- De framerate(aangezien dit schrikbarend slecht was tijdens Firstlook op bepaalde momenten.
    - Nieuwe shit! (ander soort missies, voelt combat anders aan? Is de uitdaging wat groter, wat hadden de vorige delen niet en Unity wel? etc)

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Moet je even die stream kijken van gisteren van IGN. Wordt alles wel beantwoord. Framerate zag er prima uit verder van wat ik zag.

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ga ik straks even doen. Is het de PC versie of console?

Hoe dan ook, was deze gepost?

heuft vindt dit leuk.
  6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Was Xbox One. Hier kan je de broadcast zien.

Die vid btw was van de livestream.

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Mooie soepele framerate zeg, dit is een wereld van verschil met de Firstlook(GC) versie. Grafisch qua fancy effecten wel allemaal wat minder vergeken met oudere beelden.

8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb gisteren letterlijk maar 5 minuten naar een stream zitten kijken van deze game. Eerst sprong hij van een dak af. In plaats van op de grond te landen viel die letterlijk door de grond heen. Dus je zag de Assassin vallen terwijl alles om hem heen wit was, omdat hij natuurlijk door de spelwereld heen was gevallen. Bug 1. Save herladen. Toen liep hij naast een gozer die geen shirt aan had, maar als je de camera een klein beetje draaide had hij wel een shirt aan. Draaide je weer een klein, toen stond hij weer in zijn blote bast. Dat ging een tijdje zo door. Bug 2. Hij liep weer een stukje verder, toen stond er weer een andere NPC heel raar op het randje van een schuurtje, waar die NPC overduidelijk niet moest staan (maar gewoon op de grond). Bug 3. Dat echt binnen een paar minuten. Echt joh, Ubisoft begint echt een waardeloos bedrijf te worden. Die game wordt zo gerushed, het zit vol, maar dan ook vol met bugs. Komt er ook van als je ieder jaar per se een nieuwe deel wilt, in plaats van een keer de tijd nemen om de boel een keer te polijsten.

9. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Imark 007 koop je hem toch lekker niet. Ik heb nog geen enkel spel gespeeld zonder bugs. Rdr hingen kratjes in de lucht, black flag hing een dood beest in de lucht die ik gevild had. En GTA had ook hier en daar foutjes. En herriner je de beta nog van bf3? Liep ook iedereen over te zeuren terwijl het een beta was. Ik ga er vanuit dat ze wel een patch maken ervoor.

10. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Was ik ook niet van plan, ik houd niet van zulke games. Heb deel 1 gespeeld, maar sindsdien geen AC meer gespeeld. Maar ik kijk van alle nieuwe releases wel even een stream. En al die bugs binnen 5 minuten vielen mij wel op. Bij open wereld games heb je er snel last van, maar het was nu wel erg opvallend. That's all.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nog meer gratis stuff.

Hmm laat maar. Lijkt US only.

12. BullFinch85

BullFinch85 Active Member

Leuk Bevonden:
    27
    Ik heb hem ook gepreorderd, heb er heel sin in! Black flag zelfs platinum gehaald, ben benieuwd of ik dat met deze ook wil proberen

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Dacht dat deze ook pas 18e/21e uitkwam ?!?

14. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Daar moet je toch ook allemaal multiplayer shit voor doen? Is dat niet mega kut? Heb de singleplayer van BF nu op 98% :)

15. BullFinch85

BullFinch85 Active Member

Leuk Bevonden:
    27
    Ja de multiplayer trophies in black flag waren echt irritant Ja en ook helemaal niet leuk om te doen. Maar ff doorzetten he

16. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Nee de 13de.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee de 11de :p

18. Servantes

Servantes Well-Known Member