Ben vooral benieuwd naar twee dingen...want grafisch gezien ziet het er gewoon in orde uit. - De framerate(aangezien dit schrikbarend slecht was tijdens Firstlook op bepaalde momenten. - Nieuwe shit! (ander soort missies, voelt combat anders aan? Is de uitdaging wat groter, wat hadden de vorige delen niet en Unity wel? etc)
Moet je even die stream kijken van gisteren van IGN. Wordt alles wel beantwoord. Framerate zag er prima uit verder van wat ik zag.
Mooie soepele framerate zeg, dit is een wereld van verschil met de Firstlook(GC) versie. Grafisch qua fancy effecten wel allemaal wat minder vergeken met oudere beelden.
Ik heb gisteren letterlijk maar 5 minuten naar een stream zitten kijken van deze game. Eerst sprong hij van een dak af. In plaats van op de grond te landen viel die letterlijk door de grond heen. Dus je zag de Assassin vallen terwijl alles om hem heen wit was, omdat hij natuurlijk door de spelwereld heen was gevallen. Bug 1. Save herladen. Toen liep hij naast een gozer die geen shirt aan had, maar als je de camera een klein beetje draaide had hij wel een shirt aan. Draaide je weer een klein, toen stond hij weer in zijn blote bast. Dat ging een tijdje zo door. Bug 2. Hij liep weer een stukje verder, toen stond er weer een andere NPC heel raar op het randje van een schuurtje, waar die NPC overduidelijk niet moest staan (maar gewoon op de grond). Bug 3. Dat echt binnen een paar minuten. Echt joh, Ubisoft begint echt een waardeloos bedrijf te worden. Die game wordt zo gerushed, het zit vol, maar dan ook vol met bugs. Komt er ook van als je ieder jaar per se een nieuwe deel wilt, in plaats van een keer de tijd nemen om de boel een keer te polijsten.
Imark 007 koop je hem toch lekker niet. Ik heb nog geen enkel spel gespeeld zonder bugs. Rdr hingen kratjes in de lucht, black flag hing een dood beest in de lucht die ik gevild had. En GTA had ook hier en daar foutjes. En herriner je de beta nog van bf3? Liep ook iedereen over te zeuren terwijl het een beta was. Ik ga er vanuit dat ze wel een patch maken ervoor.
Was ik ook niet van plan, ik houd niet van zulke games. Heb deel 1 gespeeld, maar sindsdien geen AC meer gespeeld. Maar ik kijk van alle nieuwe releases wel even een stream. En al die bugs binnen 5 minuten vielen mij wel op. Bij open wereld games heb je er snel last van, maar het was nu wel erg opvallend. That's all.
Ik heb hem ook gepreorderd, heb er heel sin in! Black flag zelfs platinum gehaald, ben benieuwd of ik dat met deze ook wil proberen
Daar moet je toch ook allemaal multiplayer shit voor doen? Is dat niet mega kut? Heb de singleplayer van BF nu op 98%
Ja de multiplayer trophies in black flag waren echt irritant Ja en ook helemaal niet leuk om te doen. Maar ff doorzetten he