The Crew

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 12 jun 2013.

1. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Heb nog een Xbox One key over, als iemand die wil, shout :)

2. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Het is wel jammer dat het zo tegenvalt. Mocht Forza Horizon niet onlangs gereleased zijn dan was het misschien nog oké geweest, maar FH2 is superieur aan deze beta. Ik verwacht niet dat ze de 'grote problemen' nog kunnen fixen. De feel van de auto's en camera zullen vast geen grote veranderingen meer ondergaan. Same for the graphics.

Dranx en AnubisNefer vinden dit leuk.
  3. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ondanks dat er zoveel mensen negatief zijn over The Crew, ben ik nog steeds van mening dat deze game qua content vele malen beter is dan Forza Horizon 2. Voor de graphics fanaten valt het tegen, ja ik ben het ermee eens dat het spel er niet echt next gen uitziet, maar dat was ook niet veel anders bij TDU2. Toch heb ik me vele dagen vermaakt met TDU2, ik weet zeker dat dat met The Crew ook gaat lukken. Drive club valt er simpelweg niet mee te vergelijken, daar zit je verbonden aan vaste stukken weg, en daardoor krijg je automatisch meer mogelijkheden om grafisch alles top in orde te maken.

Nee, geef mij qua wereld maar the Crew, iets minder grafisch, maar geen laadschermen en lekker lang rondrijden zonder 10 keer dezelfde stukken weg te berijden. Forza Horizon 2 blijf ik spelen voor de overdreven goed uitziende auto's, maar the Crew zal me wat speelplezier betreft waarschijnlijk veel beter bevallen.

Laatst bewerkt: 9 nov 2014
    VanDen vindt dit leuk.
  4. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Het doet mij ook veel meer denken aan de eerste TDU, niet de mooiste graphics of de beste physics maar wel lekker kunnen cruisen afwisselen met missies

5. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Dat is het met the crew. Mensen die puur en alleen van graphics en racen houden kunnen dit waarschijnlijk minder waarderen.

Echter voor degene die van cruisen en ontdekken houden is dit een geweldige game. Het feit dat Horizon 2 mij minder weet te boeien ondanks de goede physics is het gebrek aan verkenning, m.a.w. de wereld is te klein.

The crew heeft juist die afwisseling wat het leuk houdt. Zo heeft ieder gebied zijn specifieke kenmerken en ziet het er in het oosten compleet anders uit dan het westen. Alles daar tussenin heeft uiteraard zijn eigen variatie.

Persoonlijk vind ik de auto's fijn rijden vanaf de hood/cockpitview. De behind the car cam is prima voor het cruisen, maar voor races wordt het lastiger door de instabiliteit van de camera.

Om even terug te komen op variatie, zo is het toch geweldig dat er circuits in de game zitten zoals Laguna Seca en Sebring Raceway om er maar even 2 te noemen. Van desert tot besneeuwde bergen, van haarspeldbochten tot lange uitgestrekte wegen over de vlaktes, van kleine dorpjes tot aan de grote metropolen met ieder hun eigen karakteristieke kenmerken.

In dit segment is the crew heer en meester en vooral weggelegd voor de cruisers onder ons.

allstyles en Ic3DFire vinden dit leuk.
  6. Marcelinho_NL

Marcelinho_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    61
    Hier kan ik mij wel in vinden over wat je zegt ;) Maar voor mij wilt het oog ook wat. en het ziet allemaal best prima uit hoor.

7. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Ja absoluut, graphics brengen een deel geloofwaardigheid met zich mee. Maar vergeet niet dat dit een ontzettend grote wereld is in tegenstelling tot een forza of driveclub. Als je ziet hoe een stad als LA is uitgewerkt en hoe groot de stad is, vind ik alleen maar knap gezien de grootte van het totaalplaatje. De wereld voelt echt levend met veel details.

En dat het er daardoor ietsje minder next gen uitziet neem ik voor lief.

8. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Vandaag de beta even uitgebreid kunnen spelen. Ik schrok inderdaad van de graphics, die zijn erg last gen. Maar het is wel een ontzettend leuke racer om te spelen.
    Ontzettend grote map met erg veel events en je kunt je auto weer ouderwets veel customizen. Ook raad ik het erg aan om de sliders bij options aan te passen, zo word de handling al meteen stukken beter :).
    Denk dat ik deze wel ga aanschaffen, het is alleen al tof om van NY naar LA ingame te rijden!

En waarom zit tegenwoordig in elke game Troy Baker als voice actor, daar begin ik mij wel aan te storen..

Laatst bewerkt: 9 nov 2014
  9. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik reed gister van Detroit naar LA langs Las Vegas bij nacht en dat zag er toch wel indrukwekkend uit moet ik zeggen, al die verlichting en neon. Vond Yellowstone en Death Valley ook wel tof om doorheen te rijden.

10. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ai ai ai! Wat is hier mis gegaan? Ik vind het helemaal niet erg als een game er grafisch niet fantastisch uitziet, maar de aliasing van deze game is een drama en onacceptabel voor een game anno 2014. De pop up/draw distance is ook dramatisch. Ik parkeerde mijn auto langs het strand en ik zag de hele kustlijn met gebouwen gewoon voor mij opbouwen. Rij ik een stukje achteruit verdwijnt alles gewoon spontaan weer! :lol:

11. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik las dat de Beta een 6 maanden oude build was. Dus de game zou in december dan wel veel fixes moeten hebben inmiddels.

Als dat zo is, optimalisatie gebeurt vaak tegen het einde van ontwikkeling. Dus popups, lod foutjes en framerates worden dan beter. Ach we zien t wel als de videoreviews uitkomen.

12. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
  13. Marcelinho_NL

Marcelinho_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    61
    Ja dat had ik ook gezien op een hoop plekken. Erg jammer maarja het is geen pc maar een console en is beperkt. Zo een grote wereld en details tja..

14. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Hadden ze het toch rustig kunnen laten infaden? Beter dan patst boem en er staat een gebouw..

15. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik ben echt zeer te spreken over deze game. Grafisch niet het beste maar het totale plaatje is geweldig. Vind het echt tof om lekker te cruisen door de states en dingen ontdekken. Tijdens missies zie je ook weer andere activiteit in de wereld gebeuren als wanneer je free roam aan het rijden bent zo zag ik vliegtuigen laag overkomen tijdens het racen of vuurwerk vanuit een stadion.

16. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Heb ook al Stealth vliegtuigen gezien boven death valley, zag er erg gaaf uit moet ik zeggen. Weet niet of het elke keer gebeurt als je op dezelfde plek rijdt, hoop het niet want dan zou het wel saai worden.

17. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb bij cape canaveral ook al een vliegtuig zien vliegen met een space shuttle er bovenop

18. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    ufo´s bij area 51 ???? :cool:

19. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Damn, die pop-up is wel heftig zeg. Niet verwacht van een next-gen. Hoop dat ze dat nog aanpakken, vind dat altijd erg storend tijdens gamen. Dan liever iets minder ver kijken / objecten of dat het rustig op het beeld komt.

In eerste instantie (na eerste trailer) was ik niet zo warm van de game, maar met de tijd wordt ik ook steeds enthousiaster.

20. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Beta is een 6 maanden oude build. Hopelijk is de release build beter wat dat betreft.

Deel Deze Pagina