Wat je allemaal niet terug vind tijdens een verhuizing. Uit de oude doos, toen ik nog jong, snel en gevaarlijk leefde. M'n snelle Pirelli Golf GTI MK1 na een crash paar keer zijwaarts gerold één keer over de lengte gerold en een meter of 3-4 omlaag van een talud. Nog steeds een wonder dat ik dat overleefd heb
Gelukkig wel! Zelf ook een paar x over de kop gegaan... heb de littekens er nog van, verder niks aan over gehouden.. Peugeot 206 was wel stuk..
Daar waar de gordel zat was wel rood en beurs.. telefoon en 24" monitor(zo'n oude) waren nog heel... ergens wel foto's van, maar niet digitaal.
Ik heb de foto's ook niet digitaal (dat was toen nog niet) enigste wat bij mij nog heel was, was nog één versterker, voor de rest was alles kapot en verspreid over een meter of 30-35 weg/berm/talud. Heb geloof ik wel nog het orginele GTI plaatje wat voorop hoort te zitten, daar kwam een maatje een paar dagen later mee aanzetten na dat hij de 'rampplek' had onderzocht + nog een paar MiniDisc's geloof ik.
Als ik me niet vergis is het Ghostrider die een uitstapje maakt als plaagstoot aan de mensen van Getaway in Stockholm.
Normaal ben ik wel een fan van BMW, maar vind deze een beetje tegenvallen. Geef mij de Maserati maar, wat geluid betreft dan! Hoewel ik kan het niet helpen dat ik zo'n Supra of zo'n Skyline (zwaar opgefokt) ook wel heel dik vind klinken .
Oehhh. @f1freaky heeft een stuur gekocht!! http://www.dumpert.nl/mediabase/6624266/1e09ceb0/koter_wil_ook_op_de_race_sim.html
Hoe zet je ook al weer dat automatisch updaten uit? Was de net spel aan het doen en het was exit game....