Dat dit allemaal zo realistisch gemaakt word hé ! http://www.dumpert.nl/mediabase/6613559/228b02de/zeer_realistische_f1_simulator.html
Heerlijke race. Genoten van eerste tot laatste seconde. En vooral van het gevecht dat op 8:30 begon en voortduurt tot de laatste bocht _0_ Engine Yamaha 1.2 litre twin-cam Four valves per cylinder 125 bhp, 12400 rpm Dimensions Length: 3.0 m Width: 1.35 m Height: 1.05 m Weight: 450 kg
Leuke race met leuke autotjes. Even een offtopic vraag: Racen we zondag wel in de Megane aangezien we ook gaan karten? Weet namelijk niet hoe laat iedereen thuis is.
Hmm helaas Xbox stuk, begon gisteren met het niet laden van Forza... daarna aantal keer opgestart, maar alles reageerde slecht of niet. Ook reset en stroom eraf voor meerdere minuten mocht niet helpen. Ge-chat met een mevrouwtje bij xbox, maar na het groene start scherm gaat alles op zwart en that's it. Dus nu via premium iets krijg ik een nieuwe opgestuurd en mag ik oude later terug sturen. Dus even paar daagjes zonder
Hoe werkt dat Premium iets? Ik heb dat namelijk ook eens gehoord via de chat maar moet daar nog steeds op wachten geloof ik? Hebben mij van alles beloofd waarna er niets is nagekomen maar dit was nog wel voor de release van de Xbox One in Nederland misschien dat daarom de service nog niet werkte. Ik moet hem namelijk ook opsturen (weer) voor weer het zelfde probleem een kapotte disc drive maar heb niet zo zin hem kwijt te zijn.
Geen idee, kon het zelf niet vinden. Die Xbox dame heeft het met mij(ik aan de telefoon mijn cc gegevens doorgeven) geregeld. Dus laat je terug bellen en dan vragen, krijg je binnen paar dagen een nieuwe, oude kan je via ups terug sturen, werkt fijn ze komen m thuis bij je ophalen.. kortom super service tot nu toe.