Is er momenteel niet een LBP3 beta gaande? Lijkt me anders wel een toffe game ik heb erg genoten van deel 1 en 2.
Ik kom ook alleen maar op LBP3 nog, wat gewoon echt mijn ding niet is. Bloodborne is mij erg tegengevallen na het spelen ervan. om over The Order nog maar te zwijgen. Nah...begin en medio 2015 staan voor mij echt in het teken van multiplatform games.
Op de bank co-op met vrienden spelen is wel erg nice hoor 2 man is het beste anders krijg je van die Rayman Legends praktijken.
Haha, ja die weet ik nog wel... dat werkte niet zo goed! Ik speel LBP op m'n Vita en is wel prima zo.
Via GAF kwam ik terecht op deze site: http://www.listwar.com/ Even buiten wat je van de games vind. Qua aantal games wint Sony met veel grotere aantallen. Dat terwijl ik dacht dat dat voordeel juist bij de X1 te vinden was. Overigens ook een toffe site om bij te houden wat er allemaal uit komt
Vanwaar die keiharde fanboy gedrag wat ik bij jou steeds zie terug komen? Was jij niet degene die eerst een ps4 wilde ?