Nou Xbox Live liep echt mega te kutten vandaag zeg.
Meerdere keren dat de party ineens stil was, gewoon niemand meer te horen. Was ik gewoon uit de party gegooid, alleen stond die error er helemaal niet. Of dat ik wederom niemand meer hoorde, moest ik de party even uit gaan en weer terug en ik hoorde iedereen weer. NAT staat open bij mij en iedereen, dus dat is het niet. Of dat ik ineens nog maar 1 iemand hoorde van al mijn vrienden, die zegt op een gegeven moment dat ik de party heb verlaten terwijl ik hem nog gewoon kan spreken en toen ineens lag ik er uit.
Deze onzin heeft makkelijk 5x plaatsgevonden vandaag en begin er nogal zat van te worden. Vrienden van me hebben weer dat de controller uitvalt en wanneer ze de controller aan zetten dat hij geen contact maakt...dus een volledige reboot. Zitten echt genoeg van dit soort gekke bugs nog in die X1 zeg. Het is een jaar dat het ding op de markt is...come on zeg. 360 was echt gewoon stabieler qua verschillende dingetjes tot nu toe. De voicechat kwaliteit is weer veeeeeel beter, maar deze kleine dingetjes blijven kut.
Nou heb ik een tip gekregen dat wanneer dit weer gebeurd, dat ik op mijn eigen gamertag moet gaan staan in de party app en dan switch to game chat moet doen en dan terug naar party en dat het dan weer werkt. Volgende keer uitproberen, maar kom op MS...fix dit .
Laatst bewerkt: 10 nov 2014