Ik vind het een beetje vroeg om te oordelen na 6 seconden gameplay. Ik wacht eerst even officiƫle gameplay af
Te mooi om niet te delen, het is inderdaad even afwachten hoe en wat. Maargoed, sprint + ADS is geen goed begin.
Als doorgewinterde Halo 2 speler krijg ik zwaaaar de neiging om gewoon een X1 te halen, ook al game ik niet vaak meer. Zit nu een tijdje op twitch te kijken en het is heerlijk om te zien hoe competitive deze game nog steeds is. Wat ik me afvroeg, zijn alle game-stats ook weer op internet te bekijken? En kan je daar ook zien of je bijna een level omhoog bent (net als vroeger)? Thanks.
http://i.gyazo.com/e9970afb3a92c9c2b569d7ee6bd99619.mp4 http://i.gyazo.com/e7ce27c201aedbcecb81ad231095d9b0.mp4 http://i.gyazo.com/3455a623dcc40a8d4618ab89391362a6.mp4
komt er binnenkort ook een offficiele aankondiging? Zou graag een paar minuten direct footage willen zien. Toch zien de beelden er niet slecht uit imo. Tuurlijk is het niet echt halo, maar vernieuwing kan ook goed uitpakken toch? Gelukkig komt er ruim voor de release een beta. Dan kunnen ze met feedback de game fiksen
Die beelden zien er al beter uit! @Jerreby: Lijkt me wel, alles wordt bijgehouden in Halo Waypoint. Er is trouwens skill-based rank.
No penalty to hip fire in H5, no movement penalty when scoping/zooming, no flinch. Klinkt allemaal wel positief om eerlijk te zijn, over aan maandje kunnen we het testen
ADS kan dus alleen visueel een voordeel opleveren! Dan lijkt het me een leuke toevoeging! Zo lang het optioneel blijft en geen invloed heeft op de gameplay kan ik het alleen maar toejuichen.
Ik snap serieus het probleem met ADS niet als er geen movement en accuracy bonus voor is(en dat is er niet volgens de tweets). Het enige verschil is toch het grafische gedeelte en voor de rest heeft het gameplaywise geen invloed? Wat mij trouwens wel opvalt en waar niemand het over heeft is dat de reticule in het midden zit ipv iets lager dan het midden. (was echt typerend voor halo)