Kosten. En volgens mij was er nog een andere grotere reden volgens 343. Weet niet precies wat het was.
Neeee! Dat was nou juist één van de grote klachten van de vorige generatie: het wisselen van discs. Ik denk dat ze alles er aan zullen doen om dat in de toekomst te voorkomen en ik vind dat ook een goede zaak. Liever 15gb extra downloaden dan een disc swap als je even de single player wil doen. Je kan tegenwoordig toch voor een paar tientjes een 3TB externe HDD aansluiten? Problem solved. Zelf speel ik meestal toch maar 2-3 verschillende games en ik heb dan ook altijd voldoende ruimte op mijn Xbox.
Waar vind ik een 3TB externe HDD voor een paar tientjes? Ik vind het juist zorgelijk dat veel games zo'n grote installatie krijgen, met Halo MCC wel het toppunt. Pak 'm beet ff 40GB binnenhalen? De gemiddelde One heeft een harde schijf van 500GB-30GB interne firmwareshit = 470GB, MCC eraf = 430GB, zooi andere games erbij in de komende 2/3 jaar en dat ding zit zo vol. Ik wil geen externe schijf aan m'n One hebben hangen imo.
Ja mensen willen toch next gen games en veel content? Dan gaat de grootte van de games ook omhoog. Dit is jaren normale size op de PC.
Komt wel goed. Maar gaat om prijs van de HDD en de kosten van de console laag houden. Je ziet nu al langzaam een 1TB versie komen en over een paar jaar zijn er wel 2tb versies. Als de kosten omloog gaan van die dingen.
Ik heb liever dat de schijf in de One groot zat is ipv je weer extra kosten moet lappen voor een externe HDD die je er dan ook weer aan moet hangen. Een 3TB externe HDD voor een paar tientjes wordt lastig vinden. Snap je het nu beter? @Hybrid, true, jammer alleen dat het een cod editie is tot op heden.
Ik heb nu iets van 10 games ofzo op me console staan. Of zelfs wel meer denk ik. En ik sta op 48% Als het volgend jaar lastig wordt dan haal ik wel wat GwG games eraf die ik toch niet echt speel. Als ik ze toch wil spelen dan kan ik ze zo opnieuw downloaden. Tsja zoals ik zei heeft dat met kosten te maken. De 360 had eerst ook maar 20gb en jaren later zaten we op 250gb.
Benieuwd naar de H5 footage van vandaag. Beelden van die H2 games afgelopen dagen zijn echt genieten, wat een heerlijk spel was dat toch. Als ik een baan heb meteen X One kopen.
Nou ik had daar totaal geen moeite mee!! Ik heb meer moeite met achteraf moeten downloaden steeds. Het gaat nog redelijk snel met een 50 mb lijn maar toch!!
Mijn HDD zit vol van de Xbox One, daarom heb ik een externe HDD gekocht van 1TB voor 40 euro (was toen bij wehkamp in de aanbieding). Op termijn moet ik denk ik wel een grotere HDD halen, maar op dit moment kan ik weer even vooruit.
Ja ik heb ook 2tb in mn ps4 en 500gb extra op mn xboner. Maar voor de meeste mensen gaat die 500 voorlopig gewoon genoeg zijn. Wees blij dat het te upgraden is met een externe. De 1tb xboner is gelijk weer 499