Ligt eraan hoe ze het toepassen, wie weet is de normale Halo zoom nu vervangen met iets dat, dan krijg je precies hetzelfde alleen met iets meer afleiding om je richter heen.
Dan heb je geen games gespeeld als Star Ocean: TLH, Infinite Undiscovery of Lost Odyssey. Regelmatig moest je speciaal voor een quest naar een nieuw gebied, disc wisselen, quest voltooien, disc wisselen en dan weer terug om hem in te leveren om vervolgens erachter te komen dat je ook nog een crafting material moest kopen van die vendor (disc wisselen > vendor > disc wisselen > craft). Dit is 1 dag leuk en 2 misschien ook nog wel, maar na de 10e keer ben je er he-le-maal zat van.
Volgens mij pas wanneer 343 gewoon teruggaat naar de oude Halo qua gameplay en features en niets nieuws, dan pas is de hardcore fanbase tevreden.
Rod Fergusson over die Gears 4 en kan je ook toepassen op andere games "This isn't a great way of phrasing it but I always talk about shipping a sequel to customers as 'managing betrayal'. They want something new but they don't want something so new that it doesn't feel like what they want. But if you put out something that's very familiar and is the same as the game they just had, then it's like 'I've already had this. This isn't new enough.'"
Hele mooie samenvatting, ik denk dat ik erg ga genieten van de MCC maar ik denk dat ik dan ook graag wil dat het tempo wat hoger ligt enzovoort enzovoort, laten we niet vergeten, de game is ook alweer 10 jaar oud. Halo 5 moet wel ''innoveren'' om interessant te zijn. (same for Gears 4)
Nee dat heb ik idd niet gespeelt ook niet mij ding!! Maar als dat echt zo gaat zoals je zegt dan ben je wel echt srewed om dat steeds te moeten doen!! Moet niet de bedoeling zijn..
Star Ocean was desondanks samen met Halo 3 en Borderlands mijn favoriete game van de 360. Als je het spel uitgespeeld had was er nog ontzettend veel te doen, maar de wereld was opgedeeld in 4 discs en je bleef zelfs nadat je de questline uitgespeeld had maar disc swappen. Soms wou je iets craften, dan moest die disc er in, of je wou wat zij-missies doen dan moest disc 2 erin. Disc 3 bevatte dan de extra endgame content (die geweldig was overigens) en op disc 4 zat de grootste stad met de meeste vendors etc. Je kon dus eigenlijk gemiddeld een uur spelen zonder van disc te wisselen en opnieuw te laden of je moest voor een wapen enchant 2x van disc wisselen. Dit heeft er voor gezorgd dat ik er na zo'n 150 uur spelen echt wel klaar mee was. Als ik er zo over na denk kan ik ook geen game bedenken van de laatste paar jaar die even veel content bood als Star Ocean. Als deze game nu gereleased zou worden, zou de helft hiervan (zoals de endgame dungeon) sowieso uitgebracht worden als betaalde DLC. Nu koop ik vrijwel alle games digitaal zodat ik nooit meer van disc hoef te wissen (vanuit Halo: MCC zeg je Xbox go to Battlefield 4 en voila). Dit is naar mijn mening één van de grootste pluspunten van deze generatie!
Ja, jij met oosterse wok games! Trouwens... Het lijkt erop dat de glitches uit de originele game ook zijn overgenomen. Dus inclusief superjumps, sword lunches en double shots etc. voor halo 2. Hetzelfde geldt voor Halo 1 en de andere versies.
In Nederland is het 6 uur eerder 0:00. Dus hier kun je om 0:00 aan de slag met de NL versie terwijl je pas rond 6:00 aan de slag kunt met de US versie. Nu maakt dat voor mij niet uit.. ga 's nachts toch niet gamen. Zie het morgen na het werk wel.
Oh ja, same here. Heb morgenochtend eerst nog een tentamen. Kan ik daarna lekker los . Heb de US versie gekocht.