1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Advanced Warfare

Discussie in 'Games' gestart door Rampage, 2 mei 2014.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Zou er lekker mee wachten tot er meer duidelijk is over de packs.
    Nu leg je 50 euro neer en je weet niet eens precies waarvoor.
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.431
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Gewoon alle content die er komen gaat en uiteindelijk bespaar je een paar euro's. Totally worth it dus.
     
  3. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    The Call of Duty®: Advanced Warfare Season Pass gives you access to four exciting DLC packs* at one great price**, each delivering a collection of new, innovative multiplayer content and more.

    It all starts now. With Season Pass you get instant access to the Atlas Gorge Multiplayer Map, a re-envisioning of the fan favorite Call of Duty® 4: Modern Warfare® map, Pipeline. Explore the map’s new verticality, empowered by Advanced Warfare’s exoskeleton technology, and take control of the devastating map-based turret score streak.

    *DLC content in the Season Pass may be sold separately. Content available in 2015, following the game’s launch on 11/04/14. If you purchase the Season Pass or the Collector’s Edition with the Season Pass, do not also purchase the standalone map packs, as you will be charged for them.

    Call of Duty: Advanced Warfare game required; sold separately. Season Pass and DLC content may not be available on all platforms or in all territories. Pricing and release dates may vary by platform.

    **Based on suggested retail prices; actual savings may vary.
     
  4. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Haal hem nog niet, je kan hem later ook halen:)
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik zou zeggen financier die gasten niet totdat ze dedicated servers hebben! :+
     
    GoDz ViSioN, Ypuh en Alexknl vinden dit leuk.
  6. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik ga het met een vriend doen dus dan ben ik 25 kwijt ipv 50

    Ik heb zelf nauwlijks last van de servers gehad, ik heb begrepen dat de zombies mode ook in de Season pas zit.

    Thnx voor de tips, ik wacht het even af.
     
  7. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Dat zou zo asociaal slecht zijn zeg als dat gebeurt met de zombie mode!!
     
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Wat kun je toch leuke kills maken met Uplink :D Als je met een heel team samen speelt is die game mode echt vet. Dit zijn 2 kills waarbij ik de bal in de handen van de tegenstander gooi om ze af te kunnen schieten haha.

    http://xboxclips.com/video.php?uid=...z NL&vid=97a0f07e-0477-4bf1-a8d7-b37a618223f3

    http://xboxclips.com/video.php?uid=...z NL&vid=cea2e48c-c827-4334-b847-16e82efb007c

    Ging gister heerlijk 3x een 30+ killstreak in uplink. Wel heb ik bij sommige games het gevoel alsof latency een erge issue is. Ook al schiet ik vele malen eerder is het net of bij kogels soms van rubber zijn. Terwijl de game erna ze weer makkelijk dood gaan. Heel vreemd.
     
  9. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    MP ben ik na een paar uur al mee gestopt, wel is de SP echt geweldig. Wat heb ik genoten, wel heb ik het idee dat Veteran iets makkelijker is geworden. Na morgen zal ik dit spel niet meer aanraken denk ik :)
     
  10. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Anyone?
     
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik las dat ook de zombies los te verkrijgen zijn. Zal allemaal wel duidelijk worden na een maandje ofzo.
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben bang dat de meeste mensen hem spelen op een X1 of PS4, er zal vast wel gespeeld worden op de oudere gen.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Denk dat dat wel meevalt. De 360 heeft een enorme install base en CoD verkoopt altijd als een idioot op elk platform

    denk dat je je geen enkele zorgen hoeft te maken over het aantal spelers
     
  14. Stefandaman

    Stefandaman Maximaal Hard Gaan

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    10
    Op de 'gewone' Xbox word echt nog wel genoeg gespeeld hoor.
    Je hoeft je geen zorgen te maken.
     
  15. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Heb hem toch maar gehaald, door gebrek aan goede games op de ps4. Singleplayer inmiddels uitgespeeld en die viel niet tegen. Een van de betere singelplayers van de cod serie. Multiplayer ook effe geprobeerd en speelt ook niet verkeerd. Eigenlijk is er niks mis met deze game, alleen de stijl ligt mij niet echt. Ik hoop dat de volgende COD in een WO2 setting is of een hedendaagse setting, zonder al die futuristische gadgets.
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Wat is dat nou weer voor onzin argument. Je moet geen wind voor/tegen hebben, het moet dan gewoon 'windstil' zijn. Mensen die een slechte verbinding hebben horen geen betere behandeling te krijgen. Bovendien gebeurt het dus met mensen die een goede verbinding hebben dus het kan wel degelijk zijn dat je er steeds last van hebt.
     
  17. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Onzin totaal onzin ;)
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    [​IMG]

    network smoothing en lag compensation zijn verbdindings afhankelijk. Als jij zorgt voor een correcte NAT en een hoop bandbreedte en lage latency word je gewoon structureel benadeeld in plaats van dat de mensen op 56k wifi met een router van de Aldi achter de feiten aan hobbelen
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dit spel is voor mij onspeelbaar. Zwaar onspeelbaar :mad:
     
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Precies,

    Kom ik aan met mijn 100/150 verbinding.

    Spel gaat de verkoop in, ben uitgecod.
     

Deel Deze Pagina