Zelfs al zou lag een issue zijn (en ongetwijfeld is het een technisch issue) dan nog is het onmogelijk dat iedereen daar onvrede mee kan hebben. Max 50% zou dit kunnen hebben (want de andere kant heeft het voordeel). En alleen als altijd dezelfde gasten de 'lag' tegen hebben, wat lijkt me niet het geval kan zijn.
Toch lijkt het alsof sommigen ALTIJD last hebben van 'lag' compensation, maar dat kan echt niet. Bij voetbal heb je ook niet altijd wind/zon tegen. Nope, alleen in max 50% van de gevallen, maar als je de bewolkte/windstille dagen meetelt gaat dit nog ver naar benden. In realiteit heb je maar misschien 20% echt last van wind tegen ... zo ook met 'lag' compensation
Wees dan ook zo eerlijk om, als je eens wind mee hebt en een k/d van 3.0 haalt of hoger, dat je dan niet denk 'Ohh, wat ben ik goed' maar dat je dan beseft 'Ahhh, ik had ook de wind mee'
Kortom, niet zo zeuren
(of, je mag wel zeuren, maar het is niet waar, het is alleen soms onhandig voor je k/d ... die van mij is toch al laag, dus dan is het niet zo 'erg')
Klik om te vergroten...