Moet er nog eens aan beginnen (net als vele andere series die okt/nov weer zijn begonnen). Vond vorig seizoen stuk minder en hoop dat deze weer beter is. Verder nog niets over gelezen qua verhaal etc. Hoop op een spannend en (volledig) nieuw iets, ipv een soort van uitgemolken verhaal.
Het seizoen overtreft al mijn verwachtingen. Had niet veel vertrouwen in dit seizoen maar het is heerlijk. Zeker de laatste aflevering. Hot damn.
Ik heb al vanaf het begin een hekel aan Carrie, nog 100x erger dan Lori van The Walking Dead... Beetje jammer dat ze nu centraal staat. Verhaal is wel aardig verder en de afleveringen kijken heerlijk weg maar damn...wat is ze irritant en wat een drama queen... Edit:// Vergeet alles wat ik hierboven zei. [reckuuza mode]ZO DE KNETTER WAT EEN GRUWELIJKE AFLEVERING!!!! [/reckuuza mode]
Spoiler Ze hebben wel goed naar je geluisterd deze week. Piew Haha, ze is al een paar seizoenen de hoofdrolspeler. Je moet ook niet van haar 'willen houden' zoals bij de meeste series. Ze is gewoon een interessant personage.
Carrie is bloedje irritant, maarja dit seizoen valt het wel mee vind ik. Was toch wel shocking deze ep had dit niet verwacht zo...
Volgens mij ben ik ooit afgehaakt na 2 of 3 afleveringen s3, omdat het echt doodsaai was, de moeite om alles in te halen?
Homeland is gewoon weer fantastisch dit seizoen. Na de eerste twee afleveringen was ik niet helemaal overtuigd, maar het is weer helemaal goedgekomen!
Spoiler WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat een awesome moment haha.
Inderdaad wat een ep weer Maar damn wat gaat dit seizoen weer hard...nog maar 5 afleveringen en dan is het alweer klaar
Spoiler wtf geef mij wat van die shit Ik dacht ook heel even over het einde, maar snel dacht al dat kan niet