die beredenering van maxqubit raakt kant nog wal! het is absoluut geen kwestie van geluk en in een goede lobby terechtkomen... beetje gamen op de zondagmiddag en ik ben 8 van de 10 potjes host... volgens mijn berekeningen is dat geen 50% en ook meestal dezelfde mensen waar je het tegen aflegd, zoals splitscreeners hebben standaard een streepje minder! toeval? dacht het niet
En toch vind ik wel dat het vrij overdreven word tuurlijk is er lag compisation maar echt niet zo erg als hier beweerd word.
Hmm, heb ik ook maar toch verlang ik naar MW1 en MW2. Spel ga ik verkopen. Glasvezel 100mb? Glasvezel 50mb?
De vraag moet zijn, waarom is in deze tijd waarin dedicated servers (met name op de X1) de normaalste zaak van de wereld zijn de grootste MP shooter release nog steeds met een P2P systeem Het is toch een no brainer om voor zo'n enorm snelle shooter te kiezen voor dedicated servers. De franchise verdient nog steeds geld als water dus waarom in godsnaam niet Dan bewerkstellig je dezelfde toegangkelijkheid als je nu doet met die lag compensation zonder de meeste nadelen en als een speler dan latency heeft dan kun je dat eerlijk laten zien zonder de ervaring van alle andere spelers in die game te beinvloeden
Ondanks dat mensen zo lopen te bashen op maxqubit heeft hij gewoon een goed punt. Ja, soms gebeuren er dingen die twijfelachtig zijn, maar er zijn ook zat potjes waar ik gewoon dik bovenaan eindig. Daarentegen zijn er ook zat potjes waarvan ik diep triest word als ik mijn score bekijk. Ik heb sinds gisteravond een paar potjes normal tdm gespeeld en wat ik zie op de kill cam bevalt me meestal prima. Zoals ik gisteren al zei, je begint gewoon te twijfelen door die lag compensation bullshit. Ben ik nou goed in die potjes, of heb ik gewoon dikke lag waardoor ik voordeel heb tegenover anderen? Als ik een bagger potje heb, ligt het aan mijzelf, of zijn er andere mensen die gewoon keihard lopen te laggen? Feit is gewoon dat ze die onzin eruit moeten slopen en dedicated servers moeten toestaan. Ondertussen vermaak ik me nog prima met de game, en probeer ik de slechte potjes die ik heb maar gewoon af te schuiven op mijn eigen onkunde .
Of als het dan toch P2P moet zijn gewoon weer terug naar eerlijke lag we spelen allemaal al minstens sinds CoD4 en het is echt niet alsof we allemaal afhaken als er latency op het scherm te zien is. Sterker nog, hoe eerlijker het weer gegeven word hij prettiger het imho speelt want dan is wat je ziet tenminste ook wat er op de server gebeurt. In CoD4 had je ook potjes dat er op het scherm niks van klopte en in de kill cam ook niet maar dan wist je tenminste direct wat er aan de hand was, want als je dan in de lobby keek zag je gegarandeerd rode verbindingen het is dat stiekem glad proberen te smeren waardoor ik bij MW3 echt ben afgehaakt, want je vertrouwd je eigen ogen gewoon niet meer. En je weet inderdaad ook niet wanneer je echt lekker bezig bent want het spel word gewoon continue beinvloed. Die disconnect tussen wat ik doe en wat ik zie vind ik nog het ergste eraan
Omdat ze dan meerdere infrastructuren moeten maken. Nu kunnen ze gewoon iedereen in de P2P structuur gooien. Als ze Azure gebruiken moeten ze de X1 aanpassen. Dus de grote 3 doen dat niet. Is geld niet waard zullen ze wel denken. Zeker als de game multiplat is.
Maar de matchmaking structuur is toch al gescheiden van elkaar. Het is niet alsof we het over een cross platform game hebben.
Net ook weer ik schiet vol op de borst van een tegenstand denk ong vanaf 5 meter. Hij draait richt en ben dood....
De code zal wel anders zijn ofzo. Mensen maken ze druk of grafische parity maar dit is misschien wel erger.