1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] DriveClub

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 24 feb 2013.

  1. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Een paar dagen niet gespeeld, zojuist weer eens opgestart.
    Multiplayer-lobbies laden al een stukje sneller
     
  2. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Gister 1 potje gedaan online en duurde bij mij nog steeds lang =(
    Daarnaast rijd ik met een stuurtje en dan is dat beuken helemaal killing. Corrigeren is bijna onmogelijk.
     
  3. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Klopt, ik wil net weer online spelen en het gaat weer super traag. Niks veranderd dus. Dan had ik gisteren miss even geluk..
     
  4. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Ik wacht lekker tot alles weer werkt. Zo nu en dan een race uit de tour met mijn stuurtje, maar dan rij ik liever een time-trial. Wacht wel op de update van Japan, dynamic weather en niet te vergeten de uitdagingen. Het community aspect van Driveclub val tot nu toe echt door de mand.

    Straks The Crew beta maar eens even downloaden en testen met het stuur :)
     
  5. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Ik heb zojuist de klantenservice gebeld om een refund aan te vragen voor Driveclub. Digitale versie gekocht. Ze zijn uiteraard bekend met dit probleem en ben niet de enige die het heeft gedaan. Heb aangegeven dat ik de game heb gehaald om online te spelen en tijden neerzetten en dat dit niet naar behoren werkt. Ze zijn nog aan het bekijken hoe en wat en krijg binnenkort antwoord. Ze maken een ticket aan en je krijgt waarschijnlijk je geld terug.
     
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik en mijn 3 clubleden vermaken ons nog opperbest, steeds elkaars tijden in de single event time trials proberen te verbeteren verveelt nooit.
     
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Is er een manier om goed te driften zonder manual schakelen?

    dus driften met automatische schakelen aan?
     
  8. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Dat gaat vrij makkelijk. Bij sommige auto's ga je al automatisch driften wanneer je blijft insturen, en anders gewoon met de handrem lichtjes intikken (op het rondje)
    Heb m altijd automatisch laten schakelen :p
     
  9. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ach komop man. Dit is echt hopeloos. Ik wil gewoon een lekker potje kunnen racen en het gaat gewoon niet!
    Altijd hetzelfde, óf het lukt met moeite om in (maar) één race te komen, óf hij verbind helemaal niet met de servers en je kunt Multiplayer nog niet eens aanklikken.
    Wat ik met dat eerste bedoel is dat wanneer je dan een 2e race wilt gaan spelen, hij nóg lastiger gaat doen en hij je uiteindelijk er steeds uitgooit met de melding dat de connectie met de server verbroken is.
    Verschrikkelijk ! Steeds weer een teleurstelling als ik het spel opstart.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is wel bizar ja. Hoeveel weken zijn we nu verder? Lijkt Simcity wel.
    Erger nog is dat ze zeker wel wisten dat dit ging gebeuren. En dus nog de game hebben uitgebracht. Hoe kill je een nieuwe IP..
    Zonde.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    En zolang dit zo blijft komt de DLC en weer stuff zeker ook niet?

    Hype gone, doei deze game.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ze hebben een beta gehad waar dit niet gebeurde, dus om te zeggen dat ze dit bewust hebben gedaan gaat wat ver. :+
     
  13. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Bron? Ze geven zelf toch aan dat in tests die ze zelf gedraaid hebben deze problemen niet voorkwamen.

    Maar het blijft jammer, want áls de online-functies werken worden de races zelf ook toffer. Het is ook al een tijdje stil rondom de voortgang van de werkzaamheden.

    Werken challenges al?
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja met 10 man zeker. Daarom doen grote releases tegenwoordig vaker en vaker open beta's. Wat niet echt meer beta's zijn maar gewoon servers test. De QA heeft gewoon erg gefaald of hij moest en zou gereleased moeten worden dit jaar. Beetje zoals BF4 die moest voor COD verschijnen. In welke staat dan ook.
    Vind het echt zonde dat nu deze game en nieuwe IP een slechte naam heeft. Zeker voor een nieuwe IP is dat eigenlijk dodelijk.

    Ik zeg ook niet dat ze het bewust hebben gedaan. Maar meer van hopelijk werkt en hebben nog even een kruisje geslagen.
     
  15. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Snap ik, dat hadden ze ook zeker moeten doen. Maar ik snap niet hoe je bij die beweringen komt.

    "We ran a beta test and none of these issues occurred," Rustchynsky wrote on Twitter. "We had confidence everything was ready. These issues were unexpected.

    "We did run large scale synthetic load tests with tens of thousands of concurrent users and the tests were successful."

    Oh, je hebt je post al aangepast.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan hebben ze het niet goed gedaan. Want het kan niet opeens prima zijn en dan opeens niet. En een maand later nog steeds niet.
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Is idd gewoon heel jammer want quarijden is het voor mij de tofste racer va de afgelopen jaren. Enige echte minpunt voor mij (speel toch nooit online) is dat de SP wel wat makkelijk was
     
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Online?

    Fak dat, gewoon racen voor jezelf.

    Driveclub is een prachtige spel. Helaas wordt het overschaduwd door al het negatieve omtrent het online gedeelte, de meerdere malen uitstel en de nog steeds niet aanwezige psplus editie.

    Driveclub komt dit denk ik niet meer boven.

    Het is gedoemd te mislukken door de marketing en negatieve publiciteit die ze geheel aan hunzelf te danken hebben.
     
  19. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    En ik me in eerste instantie afvragen of het clubgebeuren in dit spel niet een te grote rol zou innemen. :D

    Verder vind ik het echt een topgame. Dit spel kan ik opstarten, een timetrial starten om vervolgens zo een uur op dezelfde baan te rijden zonder echt een doel. Het rijden opzich zelf is daar al goed genoeg voor.

    Doe ik hetzelfde met een Forza game dan haak ik meestal na enkele rondjes al af.
     
  20. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Gisteren deze op de kop getikt voor maar 32 Euro. Heb bijna geen verwachtingen. Het enige wat ik verwacht is dat ik met een toffe cockpit view door mooie omgevingen kan rijden. Dat zit volgens mij wel goed!
     

Deel Deze Pagina