Nee, jij zei dat Halo goed verkocht, niet dat er minder X1 verkocht waren, duidelijk verschil lijkt me.
Sorry hoor.. Maar nu ineens is het omdat de game te populair is? Kom op man, de halve wereld is nog niet eens wakker. MS heeft het ook gewoon niet goed voor elkaar. Ga de game vanmiddag halen, zie dan wel
Je kunt het goed zoveel goed praten als je wilt. Feit is dat matchmaking niet werkt en dat is gewoon slecht.
Meh, een goede netcode schijnt best wel heel erg moeilijk te zijn om voor elkaar te krijgen, maar dat is alsnog geen excuus. Titanfall ging ook prima maar andere grotere games hadden alsnog allemaal errors. (ook destiny) Al verwacht ik wel dat ik vandaag de MP kan spelen.
Godverdomme even vergeten dat de games vroeger nog echt moeilijk waren Had met Halo reach een makje op legendary maar Halo 1 op heroic is bijna niet te doen voor mij
Echt heel erg nice om Halo 1 weer te spelen zeg. Het was heel effe wennen, want uiteraard voelde het schieten toen heel anders aan, maar het blijft gewoon top. Wat ik wel heel slecht en raar vind is dat er wederom geen echte normale standaard audio opties zijn. Geen music of sound volume regelaar net zoals Halo 4. Iets wat al zo lang standaard is...maar ja. Soms vind ik het gewoon nice om die surround set hard aan te gooien, even geen muziek en alleen gun sounds. Guess not.