1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV, 3D en Digitale Televisie Thread [ Deel 26 ]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 3 jul 2011.

  1. VERTii

    VERTii Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Totaal geen verstand van televisies of iets dergelijks, maar kwam via PSV deze Philips aanbiedingen tegen. 32inch is goed (en duur genoeg) voor mij als student. Ik wil erop kunnen gamen (singleplayer spellen) want heb al een monitor voor FPS spellen. Daarnaast wat Netflix et cetera. Zijn dit goede deals en waarom wel, of niet? Veel verschil tussen 4000 en 5000 serie? Of zijn andere TVs beter in deze prijsklasse? http://u12.psv.nl/nl/eindhoven (hier de link) Ik hoor graag van jullie en alvast bedankt!
     
  2. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen begint in Berlijn de IFA. Kan je ook live persconferenties kijken van sony, samsung, lg en sony geloof ik.

    Ik ben heel erg benieuwd naar de 4k oled van LG. In 65 en 77 inch gaan we die zien als het goed is.

    En laat dan morgen eindelijk die prijzenoorlog maar beginnen, ;-).

    Ik heb een beetje het E3 gevoel, maar dan voor Tvs ipv games.
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Voor de 55" versie van Samsung hangt een prijskaartje van $ 8.999
    Dit is ook nog maar een ordinaire 1080p toestel.

    Zolang er een levertijd op de OLED tv's zit zal de prijs niet snel dalen.
     
  4. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van samsung is duur ja, daarom stoppen ze er ook mee. Voor oled moet je bij lg zijn.

    En de nieuwe lg oled 55 inch kan je 'al' voor 3 duizend euro halen. Vast nog iets goedkoper, plus er komen cashback acties aan. (Of zijn zelfs al begonnen)



    Komende dagen veel nieuws, ook over prijzen waarschijnlijk.


    Die 4k oled ben ik overigens niet zo heel geinterresseerd in de prijs, want dat kan ik toch niet betalen.

    Maar ik ben wel heel erg benieuwd hoe het er uit ziet. En de commentaren van mensen die het zelf hebben gezien.

    Wordt het echt zo vet? Of valt het tegen? Dat wil ik weten. Ik vrees dat het heel erg vet wordt, haha ;-).
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2014
  5. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb een LG smart tv, deze tv heeft de mogelijkheid om programma's op te nemen. Kan dit op een USB stick of alleen via een externe harde schijf? En is het dan ook mogelijk om in HD kwaliteit op te nemen?

    Ik ben een leek op het gebied van externe harde schijven, waar moet ik op letten bij de aanschaf of heeft iemand misschien een tip voor een goed en betaalbaar exemplaar?
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
  7. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik maak ook gebruik van een CI+ module + smartcard van Ziggo, dus dat zou moeten werken? En deze externe harde schijf verbind je via USB met je tv en vervolgens kan je dan programma's in hd opnemen vanaf je tv?
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb op mijn afstandsbediening een knop met de tekst "Direct TV Rec"
    Een USB-stick wordt op mijn tv niet ondersteund.

    Ik heb de externe HDD met klittenband achterop de tv geplakt waardoor deze niet zichtbaar is.
     
  9. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Je kan inderdaad opnemen als je een externe hardeschijf aansluit. Het is wel zo dat je alleen het programma kan opnemen wat je ook daadwerkelijk aan het kijken bent. Dus je kan niet iets op RTL4 opnemen terwijl je Nederland 1 kijkt. De reden hiervoor is dat een tv maar 1 tuner heeft (eigenlijk 2, analoog en digitaal).
     
  10. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    @Muamba123: dat is geen probleem, gaat voornamelijk om het opnemen van programma's als ik niet thuis ben.

    @Melbuuln: bestaan er ook goedkopere alternatieven? Minder grote opslagcapaciteit is ook geen probleem, 500GB lijkt mij ruim voldoende?
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Alternatieven.
    Seagate 2,5" Slim 500GB.
    WD Elements Portable 500GB.
    Beide ± € 50
     
  12. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb pasgeleden een Panasonic TX-P42S10 tweedehands gekocht maar helaas zat er geen voet bij. Nu ben ik aan het kijken voor een muurbeugel maar helaas heb ik een onwijs onpraktische kamer zonder vrije muur. Een tv standaard zou evt. een oplossing zijn maar daar betaal je dan alweer snel meer voor dan ik voor de tv kwijt was. Heeft iemand misschien een geniale ingeving voor dit probleempje? :+

    Daarnaast vroeg ik me af of de voet van een nieuwer model panasonic plasma evt. op mijn model zou passen, ik kan daar op internet verder weinig over vinden.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    ik heb toevallig niet al te lang geleden een p42s10 ingeruild, misschien heb je de mijne wel gekocht :+ De voet van mijn 2013 Panasonic lijkt in ieder geval totaal niet op de voet van de 42s10

    volgens mij zijn die dingen praktisch allemaal anders en niet uitwisselbaar, ze verschillen niet alleen qua jaargangen maar ook qua serie
     
  14. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ouders zijn op zoek naar een no nonsense TV. Dus geen smart gebeuren, 3D of andere onzin maar gewoon een mooi beeld en redelijk geluid voor een leuk prijsje. Kwam net onderstaande TV tegen in een BCC krantje en vond hem er wel aardig uit zien. http://www.bcc.nl/beeld-en-geluid/televisie/led-televisie/philips-40-led-tv-40pfk4309(79840) Is het wat of kan ik ze beter wat meer laten betalen? Niet bijster veel van deze modellen te vinden op internet dus ik dacht miss weet hier iemand er wat over :+ Andere suggesties zijn uiteraard ook welkom, mocht men leuke bang-for-buck toestellen weet. Liever niet duurder dan 450 euro.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Samsung UE40EH6030
     
  16. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Is uiteindelijk de Sony KDL40W605B geworden. Prima TV voor 449 euro als ik het internet mag geloven :)
     
  17. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Da's toevallig, heb die tv zo'n twee weken geleden ook gekocht. Had ook geen behoefte aan smart tv (wat het wel is :+) en 3D, ging mij puur om het beeld (voor geluid heb ik een eigen setje). Ben er heel tevreden mee; hij is ook highly recommended op hdtvtest en krijgt een 9 op trustedreviews (maar dat had je waarschijnlijk al gelezen). Nette prijs ook. Maar ze sluiten hem niet aan op boxen? Het geluid is niet echt denderend...
     
  18. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Uiteraard eerst het internet doorgespit inderdaad :+ Mooi design en beeld is echt super voor die prijs. Kunnen mijn ouders eindelijk in HD naar die kwal van een Matthijs van Nieuwkerk kijken :p
     
    Conscience vindt dit leuk.
  19. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb diverse reviews gelezen (hdtvtest o.a.) en kom telkens uit bij de Sony KDL-42W705. Het scherm komt op mijn werkkamer te staan en ik zal het vooral voor gamen gebruiken. Ik zit er zo'n 2mtr vanaf. Eigenlijk wilde ik een 37"..maar ik denk niet dat ik er een ga vinden met vergelijkbare goede specs, 37" is toch niet meer helemaal van deze tijd (lijkt).

    Op de Sony website kom ik er niet helemaal uit of het ook mogelijk is om simpel via een usb stick films op de tv af te spelen. Dit is naast gamen wellicht het enige dat ik er nog mee zou willen doen? Speelt de tv via ubs .mkv bestanden met DTS af?

    Ik zie dat de Sony KDL-42W705 voor ongeveer 500eur te koop is. Omdat ik de komende weken de tv nog niet echt nodig heb (ben op reis) overweeg ik te wachten op de Mediamarkt BTW terug actie. Vallen dit soort tv's altijd binnen de actievoorwaarden?
     
  20. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Mocht het weer gebeuren dan is het in januari. Meestal vallen dit soort types er wel onder. Uitzondering zijn vaak de duurdere series.
     

Deel Deze Pagina