Waar zie je precies COD invloeden dan, afgezien van de ADS? Ik vind dit juist veel meer de halo kant weer opgaan eigenlijk. Snelle gameplay met gelijke wapens en gelijke abilities.
Weapon drops, sprint, armor abilities, inzoomen zonder vizier, custom weaponsets wss weer net als 4...maakt allemaal niet heel erg uit, kvond 4 opzich best wel nice spelen achteraf, vond alleen de maps niet heel bijzonder.
Ik zeg toch dat die custom weaponsets er wss weer inkomen net als deel 4. Weapon drops zag ik 'in 10sec a sniper will spawn''.
Er zitten gewoon static spawns in de game, echter krijg je van tevoren te weten wanneer ze weer spawnen. Costum loadouts zijn al ontkracht.
Die gast van Rev3games zegt dat het voor het grootste deel wel echt als Halo aan voelt, alleen vond hij het hele ADS en sprint gebeuren wat apart en daardoor wat mainstream en CoD aan voelen. Daar kan ik op zich wel in komen.
Als je die gameplay kijkt dan zie je het 'inzoomen' niet echt extreem inzoomen is. Het beeld blijft bijna gelijk en het wapen beweegt gewoon voor het beeld. Vind je het stom dan gebruik je het niet, het heeft zo echt 0 invloed op hoe je Halo speelt aangezien hipfire net zo accuraat moet zijn.
Halo 5: Guardians Beta zal draaien op 720P: De komende beta voor Halo 5: Guardians zal draaien op 720P met 60 ... http://t.co/qzWxSCvbd5 Jammert..
Na een paar keer de beelden te hebben gekeken, moet ik zeggen dat het er goed uitziet. Paar twijfels aan: - Thrusters, sprint en hovering en hoe het map design heeft beinvloedt. - Complete redesign van standaard Halo controls; Ik wil thrusters op X, jumpen op LB, sprinten op A ofzo, smart scope/zoom op right stick. Klassieke Halo controls dus. De gelekte control schemes wijken hier flink vanaf. Daarbij is het ook zo dat EXO movement bij COD geen goede gevolgen heeft voor mijn controller en dat ik daarom ook maar ervoor kies om minder gebruik te maken van naar links/rechts boosten. Ik hoop dat het voor Halo dus anders is. - Smart scope zou een cosmetische verandering moeten zijn voor zoom, maar het lijkt net alsof ik spread zie op de AR/SMG en dat ik dit niet terugzie bij smart scope. Misschien zie ik het gewoon verkeerd. All in all, voorzichtig optimistisch. Geen loadouts, fair starts, gewoon map control en statische weapon spawns etc. zijn een goede zaak wat mij betreft. Ben alleen huiverig nadat ik in Advanced Warfare heb meegemaakt hoe er totaal geen map flow meer is (everyone is everywhere clusterfuck momenten)
Ik las een quote van de ontwikkelaar en die zei dat ze nog altijd voor 1080p/60fps gaan, al sinds dag 1 is dit de bedoeling. Gelukkig maar, want 720p is gewoon not done straks voor een eind 2015 game.
Laten we nu niet gaan zeiken op die beta, die beta is er niet om de game grafisch te verkopen maar om ervoor te zorgen dat de game volgend jaar een echte next-gen Halo gaat worden. De beta ziet er dus niet bij om als ''demo'' gespeeld te worden maar om echt feedback te verzamelen.
OK. Nu met mcc even halo 1-3 paar minuten aangeraakt en ik mis gelijk de sprint. Geen sprint voelt in deze tijd gewoon erg verouderd
Maar dat is wel deel van de oude vertrouwde Halo gameplay die de hardcore fanbase zo waardeert, ik ben het echter helemaal met je eens hoor. Gelukkig kunnen we ook gewoon weer sprinten in Halo 5 straks, maar wel met een lichte...sacrifice om het maar zo te noemen.
Precies, die sprint knop maakt toch wel een groot verschil je moet toch wel wat met de tijd meegaan lijkt mij.
Als was aangekondigd dat er bijvoorbeeld geen sprint zou zijn dan kreeg je weer miljoen klagers die dat verouderd vinden.
Ja absoluut man. Was zelf zeer blij met de sprint knop in Halo 4, Reach had het eigenlijk al toch? En nu dat je over shit kan heenklimmen is ook goed, een super soldier moet dat op zijn sloffen kunnen doen zeg. Ook die dodge move lijkt me best handig.
Hier hebben ze de beta al gespeeld en praten erover. http://www.gametrailers.com/videos/yyjxv0/halo-5--guardians-halo-5--guardians---multiplayer-beta